۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰

ساخت جایگزین پلی استور توسط هواوی

ایتنا- هواوی برای تشویق کاربران به خرید تلفن‌های همراه هوشمند برند خود جایگزین جدیدی را برای پلی استور معرفی کرده است.
ساخت جایگزین پلی استور توسط هواوی
هواوی برای تشویق کاربران به خرید تلفن‌های همراه هوشمند برند خود جایگزین جدیدی را برای پلی استور معرفی کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، هواوی این روزها درزمینهٔ ساخت تلفن‌های همراه هوشمند پیشرفت‌های زیادی داشته است اما متقاعد کردن مردم به خرید همراه هوشمندی که به نرم‌افزارهای گوگل دسترسی ندارد اندکی دشوار به نظر می‌رسد.
 
بااین‌حال هواوی در یافتن راهی است که کاربران از طریق آن و بدون دانلود نسخه APK نرم‌افزارها به توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند. در همین راستا این کمپانی به طراحی نرم‌افزاری به نام AppSearch پرداخته است که به کاربران کمک می‌کند که نرم‌افزارهای محبوبی مانند فیس‌بوک و واتس‌اپ را دانلود کنند.
 
 
 
در اطلاعات درج‌شده در AppSearch آمده است که این نرم‌افزار می‌تواند در سری همراه‌های میت 30، P40 و میت اکس به کار برود. ازآنجایی‌که عرضه P40 بسیار نزدیک است پس می‌توان انتظار داشت که این نرم‌افزار نیز همراه این تلفن عرضه شود. فروش میت 30 در خارج از چین بسیار کم بوده است پس هواوی تمام تلاش خود را خواهد کرد که با P40 به موفقیت دست پیدا کند.
 
در توضیحت هواوی آمده است که شما می‌توانید AppSearch را از استور AppGallery هواوی دانلود کنید و با ورود به این برنامه به شماری از نرم‌افزارهای محبوب نظیر، فیس‌بوک،مسنجر، اینستاگرام و توییتر دسترسی داشته یا نرم‌افزار موردنیازتان را جستجو کنید.
 
البته این نرم‌افزار، نرم‌افزارها را به‌طور مستقیم دانلود نمی‌کند بلکه شما را به‌جایی می‌برد که می‌توانید به سورس این نرم‌افزارها دسترسی داشته باشید. تمامی محتوای در دسترس AppSearch توسط کمپانی‌های سوم شخص تهیه می‌شود و مسئولیت آن بر عهده نهادی است که این نرم‌افزار را به اشتراک گذاشته است. این کمپانی‌های سوم شخص شامل آمازون، APKPure، APKMirror و استور خود هواوی است.
 
کد مطلب: 60266
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام