۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۱۳

پایان پشتیبانی اسپاتیفای از نرم‌افزارهای دی.جی سوم شخص

ایتنا- گزارش‌ها و شواهد حاکی از آن است که اسپاتیفای در اقدامی عجیب پشتیبانی از نرم‌افزارهای سوم شخص دی جی را لغو کرده است.
پایان پشتیبانی اسپاتیفای از نرم‌افزارهای دی.جی سوم شخص
گزارش‌ها و شواهد حاکی از آن است که اسپاتیفای در اقدامی عجیب پشتیبانی از نرم‌افزارهای سوم شخص دی.جی را لغو کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، یکی از ابزارهای اصلی دی.جی‌ها تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های آن‌ها است. نرم‌افزارهایی نظیر djay نیز در میکس کردن بیت‌ها، ساخت ری میکس‌های متنوع، نمونه‌گیری و آپلود آن‌ها در سرویس‌های ابری به این افراد کمک بزرگی می‌کنند.
 
 بااین‌حال اسپاتیفای به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های استریم قصد دارد که پشتیبانی از تمامی نرم‌افزارهای سوم شخص دی جی را لغو کند. البته هنوز مشخص نیست که چرا اسپاتیفای چنین تصمیمی گرفته و دسترسی این نرم‌افزارها به لایبرری غنی خود را از بین برده است.
 
 
 
یکی از نرم‌افزارهای محبوب دی جی به نام الگوریدیم نیز در ژانویه اعلام پشتیبانی از اسپاتیفای را از وب‌سایت خود حذف کرد و اعلام کرد که ازاین‌پس از سرویس‌های تیدال و ساوندکلاود پشتیبانی خواهد کرد. این امر موجب شد که شک و شبهه‌ها در رابطه با پشتیبانی اسپاتیفای از این برنامه بیشتر از پیش قوت بگیرد.
 
الگوریدیم در بیانیه‌ای اظهار کرد که اسپاتیفای از اول جولای دیگر با برنامه‌های دی جی سوم شخص کار نخواهد کرد. این شرکت راهنماهایی را به وب‌سایت خود اضافه کرده است که کاربران را به جابجایی لایبرری خود از اسپاتیفای به تیدال یا ساوندکلاود راهنمایی می‌کند. البته دسترسی دوباره به موسیقی‌هایی که پیش‌ازاین اجرا کرده بودند مسئله دیگری است که هنوز پاسخی برای آن دریافت نشده است.
 
البته اسپاتیفای تجربه بسیار منحصربه‌فردی است و لایبرری غنی آن موجب شده است که این تصمیم به دی جی‌ها آسیب زیادی بزند. بااین‌حال توسعه‌دهندگانی مانند نرم‌افزار الگوریدیم در پی آن هستند تا با ارائه راه‌حل‌های جدید دی جی‌ها را به استفاده از نرم‌افزارهای خود تشویق کنند.
 
کد مطلب: 60265
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام