۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

رونمایی از به‌ روزرسانی رابط کاربری ویندوز 10 در یک ویدیو

ایتنا- مدیر ارشد بخش محصولات مایکروسافت در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی به‌صورت تلویحی به تغییرات احتمالی رابط کاربری ویندوز 10 اشاره کرد.
رونمایی از به‌ روزرسانی رابط کاربری ویندوز 10 در یک ویدیو
مدیر ارشد بخش محصولات مایکروسافت در اینستاگرام خود با انتشار ویدئویی به‌صورت تلویحی به تغییرات احتمالی رابط کاربری ویندوز 10 اشاره کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، تعداد کاربران فعال ماهانه ویندوز 10 به یک میلیارد رسیده است و بخش اعظمی از این موفقیت به دلیل پایان پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز 7 بوده است. پانوس پانای به‌عنوان مدیر ارشد محصولات مایکروسافت برای گرامیداشت این موفقیت ویدئویی را اینستاگرام به اشتراک گذاشت که نشان‌دهنده تغییراتی در رابط کاربری ین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز است.
 
بر اساس اطلاعات عرضه‌شده در این ویدیو، ظاهر ویندوز 10 تغییرات زیادی کرده است و منوها، رابط کاربری و نوع جدیدی از پنجره‌ها به آن اضافه شده است. مرورگر فایل نمایش داده شده در این ویدیو تا حد بسیار زیادی با مرورگر فعلی ویندوز 10 تفاوت دارد و همچنین رابط کاربری تقویم ویندوز نیز تغییرات زیادی داشته است.
 
 
 
علاوه بر این پنجره‌های منوی استارت ظاهری یکپارچه‌تر و مونوکرومی دارد که رنگ آن با رنگ انتخابی کاربر برای پس‌زمینه تغییر می‌کند. هنوز مشخص نیست که آیا این تغییرات برای ویندوز 10 عرضه می‌شوند یا تنها به‌صورت آزمایشی توسط مقامات مایکروسافت مورداستفاده قرارگرفته‌اند.
 
رابط کاربری ویندوز در طول زمان تغییرات زیادی را شاهد بوده است. از رنگ خاکستری ویندوز 95 و 98  گرفته تا طرح رنگی آبی و سبز XP  و اخیراً طراحی ویستا از تغییرات این سیستم‌عامل بوده‌اند. البته نکته نومیدکننده اینجاست که سیستم‌عامل‌های دنیای واقعی هیچ‌گاه به‌اندازه رابط‌های کاربری نمایش داده شده در فیلم‌های دهه 80 و 90 میلادی تغییر نکرده و چشم‌گیر نبوده‌اند.
کد مطلب: 60263
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام