۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۱۱

دولت اسپانیا برای درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌‌هایشان از پهپاد استفاده می‌‌کند

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس اسپانیا در دوران قرنطینه برای اعلام هشدار ماندن در خانه به شهروندان از پهپادهای ویژه استفاده خواهد کرد.
دولت اسپانیا برای درخواست از مردم برای ماندن در خانه‌‌هایشان از پهپاد استفاده می‌‌کند
گزارش‌ها حاکی از آن است که پلیس اسپانیا در دوران قرنطینه برای اعلام هشدار ماندن در خانه به شهروندان از پهپادهای ویژه استفاده خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از gizmodo، پلیس اسپانیا در طی دوران قرنطینه برای آسان‌تر کردن کار خود از فناوری‌های روز دنیا کمک می‌گیرد. در طی هفته جاری افسرهای مادرید برای اعلام هشدار قرنطینه و مادند در خانه به مردن از پهپادهای پرقدرتی استفاده کردند.
 
پدرو سانچز به‌عنوان نخست‌وزیر اسپانیا اعلام کرد که کل این کشور به دلیل شروع ویروس کرونا 15 روز قرنطینه خواهد شد. دولت این کشور اعلام کرد که این اقدام در جهت حفاظت شهروندان این کشور در نظر گرفته شده است و از تمامی افراد درخواست کرد که تنها در موارد ضروری از خانه‌های خود خارج شوند.
 
 
 
در این میان مدیریت ناوبری هوایی اسپانیا در توییتر اعلام کرد که این سازمان با پلیس مادرید و نیروی هوایی اسپانیا در رابطه با عملیات استفاده از پهپادها در دوران قرنطینه همکاری کرده است. به گفته این سازمان هدف از انجام این کار یادآوری به مردم برای ماندن در خانه بوده است.
 
پس از اعلام قرنطینه پلیس با فشار زیادی مردم را مجبور کرد که در خانه بمانند و به دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط مقامات پزشکی و سلامت احترام بگذارند. افرادی که قرنطینه را در اسپانیا بشکنند با مجازات زندان و جریمه‌ای با سقف 600 هزار یورو روبرو خواهند شد.
 
کد مطلب: 60262
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام