۰
plusresetminus
جمعه ۸ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۲

قوانین جدید اپل برای نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا مشخص شد

ایتنا- اپل قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای را در رابطه با عرضه نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا روی اپ استور وضع کرده است.
قوانین جدید اپل برای نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا مشخص شد
اپل قوانین بسیار سخت‌گیرانه‌ای را در رابطه با عرضه نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا روی اپ استور وضع کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از engadget، اپل چند روزی است که با مشکلات نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا دست‌وپنجه نرم می‌کند و در همین راستا به‌تازگی قوانین جدیدی را در رابطه با پذیرش این نرم‌افزارها در اپ استور ارائه داده است.
 
این غول فناوری به‌تازگی قوانین سخت‌گیرانه مرتبط با نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا را عرضه کرده است. توسعه‌دهندگان این سری از نرم‌افزارها برای دریافت تأییدیه اپ استور باید به‌طور حتم نهادهای شناخته‌شده‌ای مانند مقامات دولتی، مؤسسات تحصیلی و پزشکی، سازمان‌های غیرانتفاعی مبتنی بر سلامت و کمپانی‌های معتبر باشند. اپل تمامی نرم‌افزارهای سرگرمی مرتبط با این ویروس را سریعاً حذف خواهد کرد.
 
 
 
این کمپانی همچنین از توسعه‌دهندگان خواسته است تا به‌منظور اطمینان از انتشار به‌موقع نرم‌افزارهایشان آن‌ها را به‌عنوان نرم‌افزارهای حساس به زمان علامت‌گذاری کنند. دولت‌ها، سازمان‌های غیرانتفاعی و مکاتب معتبر در صورت عرضه نرم‌افزارهای رایگان نیاز به پرداخت هزینه‌های عضویت سالانه توسعه‌دهندگان ندارند.
 
البته اپل در رابطه با تنظیم قوانین مربوط به نرم‌افزارهای مرتبط با ویروس کرونا تنها نیست. گوگل هم اخیرا اعلام کرد که سیاست‌های فعلی پلی استور عرضه نرم‌افزارهای سوءاستفاده کننده و گمراه‌کننده را ممنوع کرده است. بااین‌حال به نظر می‌رسد که رویکرد اپل در مبارزه با چنین نرم‌افزارهایی قاطعانه‌تر است.
کد مطلب: 60259
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام