۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۰

راه‌اندازی وب‌‌سایت ملی کرونا ویروس توسط گوگل

ایتنا- گوگل در همکاری با دولت ایالات‌متحده وب‌سایتی برای تست مجازی و ارائه اطلاعات در رابطه با ویروس کرونا به بیماران احتمالی ایجاد کرده است.
راه‌اندازی وب‌‌سایت ملی کرونا ویروس توسط گوگل
گوگل در همکاری با دولت ایالات‌متحده وب‌سایتی برای تست مجازی و ارائه اطلاعات در رابطه با ویروس کرونا به بیماران احتمالی ایجاد کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، ترامپ به‌تازگی در یکی از سخنرانی‌های خود اعلام کرد که گوگل در حال ساخت سیستم نظارت ملی ویژه و وب‌سایتی برای تست بیماران احتمالی مبتلا به ویروس کرونا است. گوگل در یک سری توییت‌های شفاف‌سازی در این رابطه اعلام کرد که در همکاری با دولت ایالات‌متحده وب‌سایتی به راه انداخته است که اطلاعاتی در رابطه با نشانه‌های کووید-19، خطرها و خودآزمایی خانگی در اختیار افراد قرار می‌دهد. این کمپانی اظهار کرد که این اقدام از پروژه Verily و تلاش‌های اطلاع‌رسانی دیگر جدا است.
 
این غول فناوری در توییت‌های خود اعلام کرد که با دولت کاملاً متحد شده است و در تلاش است تا علیه شیوع ویروس کرونا بجنگد. بااین‌حال به تضادهای میان صحبت‌های او در رابطه با این وب‌سایت و ایده‌های ترامپ در رابطه با همین موضوع اشاره‌ای نکرد.
 

این روزها گوگل برای مبارزه با این ویروس پروژه‌های زیادی را در دست انجام دارد. پروژه Verily اگرچه به این پروژه جدید نزدیکی زیادی دارد اما اهداف آن‌ها از یکدیگر کاملاً متفاوت است. همچنین گوگل می‌داند که این کمپانی اولین مقصد کسانی است که به دنبال اطلاعات پزشکی هستند و به همین جهت هرچه بیشتر در جهت ارائه اطلاعات درست در رابطه با ویروس کرونا تلاش کند، بیشتر به سلامت عمومی کمک می‌کند.
 
همچنین لازم به ذکر است که این کمپانی اعلام کرده است که نسخه اولیه این وب‌سایت در تاریخ 16 مارس آماده بهره‌برداری خواهد بود و به‌روزرسانی‌ها و قابلیت‌های دیگری در ادامه به آن افزوده می‌شوند.
 
کد مطلب: 60258
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام