۰
plusresetminus
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

بهبود کیفیت قابلیت لایو ویو در نقشه گوگل

ایتنا- گوگل در به‌روزرسانی نسخه بتای نرم‌افزار نقشه خود سعی داشته است تا یافتن قابلیت لایو ویو را برای کاربران ساده‌تر کند.
بهبود کیفیت قابلیت لایو ویو در نقشه گوگل
گوگل در به‌روزرسانی نسخه بتای نرم‌افزار نقشه خود سعی داشته است تا یافتن قابلیت لایو ویو را برای کاربران ساده‌تر کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، سال گذشته گوگل مپ قابلیت مبتنی بر واقعیت افزوده لایو ویو را برای کاربران خود عرضه کرد. این قابلیت شما را با استفاده از دوربین تلفن همراهتان به‌صورت بصری به سمت مقصد راهنمایی می‌کند. بااین‌حال یافتن این ویژگی هنوز هم چندان آسان نیست اما گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که برای نمایان‌تر کردن آن قابلیت جدیدی را تست می‌کند.
 
نقشه گوگل در آخرین نسخه بتای خود دکمه غوطه‌ور و معلقی را برای قابلیت لایو ویو قرار داده است که به‌محض اینکه موقعیت مکانی خاصی را در این نرم‌افزار جستجو کنید، نمایان خواهد شد. با ضربه زدن روی این کلید دوربین تلفن همراه باز می‌شود و فاصله و مسیر تا مقصد تعیین‌شده را نشان می‌دهد.
 
 
 
علاوه بر این فلش موجود در این دوربین به شما جهت درست را نشان می‌دهد و مقصد نهایی با پین بزرگ معلقی علامت‌گذاری شده است. سپس کارتی در پایین صفحه‌نمایش از شما می‌خواهد که مسیریابی مبتنی بر واقعیت افزوده خود را شروع کنید. این سیستم آغاز مسیریابی را برای کاربران بسیار راحت‌تر خواهد کرد.
 
برای مثال کاربری که تازه از ایستگاه مترو خارج‌شده است می‌تواند به‌سرعت مقصد خود را در این نرم‌افزار تایپ کرده، روی دکمه لایو ویو کلیک کند و به‌راحتی مسیر خود را به مقصد تعیین‌شده پیداکرده و بدون معطلی به سمت آن برود. البته نکات احتیاطی در این نرم‌افزار لحاظ شده است و به‌محض شروع به حرکت برای جلوگیری از حواس‌پرتی کاربر، رابط کاربری واقعیت افزوده محو می‌شود.
 
کد مطلب: 60257
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام