کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکذیب ارتباط سایت کرونای گوگل با تبلیغات ترامپ

3 فروردين 1399 ساعت 14:41

ایتنا - گوگل سرانجام دیشب از سایت اطلاع رسانی خود در ارتباط با ویروس کرونا رونمایی کرد، اما این سایت ارتباط چندانی با وعده‌ها و پیش‌بینی‌های ترامپ ندارد.




این وب سایت اطلاعاتی در مورد ویروس یادشده و مراکز درمانی آمریکا برای مراجعه مبتلایان در دسترس عموم قرار می‌دهد، اما بسیاری از امکاناتی که ترامپ وعده داده بود در سایت یادشده وجود ندارد.

به گزارش ایتنا از مهر، ترامپ وعده داده بود سایت کرونای گوگل یک وب سایت ملی باشد که کنترل و نظارت بر این بیماری و شناسایی مبتلایان را تسهیل کند. وی همچنین مدعی شده بود ۱۷۰۰ مهندس گوگل مشغول کار بر روی این وب سایت هستند. اما بلافاصله بعد از این ادعاها گوگل با صدور بیانیه‌ای بدون اشاره به نام ترامپ آنها را تکذیب کرد.

سایت گوگل بیشتر یک سایت اطلاع رسانی است که شیوه‌های مقابله و پیشگیری از کرونا را با استناد به منابع سازمان بهداشت جهانی و مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا آموزش می‌دهد و ابزاری را برای تداوم کار و فعالیت در اختیار افراد، معلمان و صاحبان کسب و کار قرار می‌دهد.

مهم‌ترین نکته این است که سایت یادشده حاوی هیچ پرسشنامه‌ای نیست که کاربران با پرکردن آن بتوانند از بیماری یا عدم بیماری خود مطلع شوند و سپس به نزدیک ترین مرکز درمانی به خود هدایت شوند. بنابراین صحبت‌های ترامپ در این زمینه بیشتر یک ژست تبلیغاتی برای فعال نشان دادن دولت این کشور برای مقابله با کرونا قلمداد می‌شود.


کد مطلب: 60244

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60244/تکذیب-ارتباط-کرونای-گوگل-تبلیغات-ترامپ

ايتنا
  https://www.itna.ir