۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۱۵

آشنایی با درجه بندی سنگ ها و کاربرد های مختلف آن

هر یک از سنگ های مختلف، ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به خرید سنگ اقدام نمایید.
آشنایی با درجه بندی سنگ ها و کاربرد های مختلف آن
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



کاربرد سنگ های درجه یک
سنگ ها یکی از پرکاربردترین اقلام کاربردی در صنعت ساختمان سازی می باشد که می توانید آنها را در انواع اقسام مدل های مختلف مشاهده نمایید. هر یک از سنگ های مختلف، ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و می توانید متناسب با خواسته خود نسبت به خرید سنگ اقدام نمایید. معادن مختلفی در داخل کشور ایران و کشور های خارجی وجود دارند که از این معادن سنگ های مختلفی استخراج شده و پس از برش به بازار ارائه می شوند. هر یک از سنگ ها با توجه به ویژگی هایی که دارند مورد استفاده قرار خواهند گرفت. سنگ ها به صورت درجه بندی شده به بازار ارائه می شوند که هر یک از سنگ ها بر حسب درجه ای که دارند قیمت متفاوتی داشته و از نظر کیفیت با یکدیگر متفاوت خواهند بود. معمولا برای بخش هایی که زیبایی آن اهمیت بیشتری داشته باشد از سنگ های درجه یک استفاده می شود چرا که هیچگونه ایراد ظاهری در این سنگ ها وجود نخواهد داشت. در ادامه با ما باشید تا با انواع سنگ ها ی تراورتن عباس آباد و بهترین روش خرید آن آشنا شویم:

تراورتن عباس آباد
سنگ تراورتن یکی از محبوب ترین انواع سنگ های کاربردی در صنایع مختلف می باشد که آن را می توانید در انواع مدل ها و رنگ های مختلف مشاهده نمایید. سنگ تراورتن به صورت لایه لایه می باشد و البته اغلب سنگ تراورتن را به صورت عرضی برش می دهند تا به صورت لایه لایه دیده نشود و به همین دلیل در داخل سنگ خطوطی قابل مشاهده خواهد بود. در صورت برش سنگ تراورتن به صورت لایه لایه، مقاومت آن پایین تر بوده و ممکن است در مدت زمان کوتاه تری از این برود. تراورتن معادن مختلفی در کشور های مختلف جهان دارد و از جمله مهمترین معادن تراورتن در کشور ایران نیز قرار گرفته و به همین دلیل این کشور انواع اقسام سنگ تراورتن را به نقاط خارجی جهان صادر می کند. عباس آباد یکی از معادن محبوب در کشور می باشد که از این معدن انواع سنگ تراورتن استخراج می شود. این سنگ حفره هایی در داخل خود دارد و به همین دلیل از جمله سنگ های متخلخل شناخته می شود. این سنگ را می توانید در انواع اندازه های مختلف خریداری کرده و در بخش های متفاوتی از منزل مورد استفاده قرار دهید. مقاومت آن نیز مناسب می باشد اما در برابر سایش ممکن است در مدت کوتاه تری از بین برود.
 
سنگ پله
یکی از مهمترین کاربرد های سنگ را می توان در پله های ساختمان دانست. سنگ هایی که برای پله مورد استفاده قرار می گیرند باید مقاومت بیشتری داشته باشند چرا که بیشتر از هر جای دیگری در معرض فرسایش قرار گرفته اند و ممکن است در صورت انتخاب نامناسب سنگ پله، در مدت کوتاهی شاهد از بین رفتن آن باشید. توجه داشته باشید که سنگ پله را می توانید در انواع رنگ های مختلف نیز خریداری نمایید و به همین دلیل امکان ست کردن راه پله با سایر بخش ها وجود خواهد داشت. ابتدا باید مشخص کنید که سنگ پله را برای پله های داخل ساختمان خریداری می کنید یا از آن در پله های خارج ساختمان استفاده خواهید کرد؟ طبیعتا در صورت خرید سنگ پله برای پله های خارج ساختمان، باید سنگ هایی را انتخاب کرده باشید که مقاومت بالایی داشته باشد چرا که این پله ها بیشتر در معرض نابودی قرار گرفته اند. برای پله های داخل ساختمان اما می توانید انواع سنگ های مختلف خریداری نمایید چرا که تغییرات دمایی در فضای داخل ساختمان پایین بوده و کمتر امکان از بین رفتن و یا فرسایش سنگ پله وجود خواهد داشت.
 

کیفیت و قیمت سنگ
یکی از مهمترین مواردی که حتما باید قبل از خرید به آن توجه ویژه داشته باشید را می توان قیمت دانست. طبیعتا برای سنگ نمی توان یک قیمت ثابت در نظر گرفت چرا که عوامل متعددی بر میزان قیمت سنگ تاثیر خواهند گذاشت. از جمله مهمترین مواردی که بر میزان قیمت سنگ تاثیر خواهد گذاشت را می توان نوع سنگ دانست. به گونه ای که قیمت سنگ گرانیت با سنگ تراورتن متفاوت خواهد بود. علاوه بر نوع سنگ هر یک از انواع سنگ ها به انواع مختلف دسته بندی می شوند که هر یک از آنها ویژگی های منحصر به فرد خود را داشته و از نظر قیمت نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. این درجه بندی سنگ است که اصلی ترین تاثیر را بر روی قیمت سنگ خواهد گذاشت و سنگ های درجه یک هم کیفیت بالایی داشته و هم قیمت گران تری دارند. در حالت کلی کیفیت با قیمت رابطه مستقیم دارد و هرچه کیفیت بالاتر باشد قیمت نیز متناسب با آن افزایش پیدا خواهد کرد. برای مشاهده قیمت دقیق هر یک از سنگ ها می توانید به وب سایت اینترنتی شرکت ما مراجعه نموده و پس از مشاهده اطلاعات دقیق، قیمت هر یک از انواع سنگ ها را مشاهده کنید.
 
سنگ نما
نمای ساختمان اهمیت ویژه ای برای زیبایی سازه خواهد داشت و به همین دلیل توصیه می کنیم که حتما سنگ مناسبی را برای نمای ساختمان انتخاب نمایید تا هم زیبایی بیشتری داشته باشد و هم مقاومت بالایی از آن شاهد باشید. برای نمای ساختمان خود می توانید از سنگ های مختلفی استفاده نمایید چرا که اغلب سنگ ها امکان استفاده به عنوان سنگ نما را خواهند داشت اما انتخاب بهترین مورد از میان آنها مزایای بسیاری خواهد داشت. بهترین سنگ برای نما، سنگی است که هم وزن کمتری داشته و هم مقاومت بالایی داشته باشد. تراورتن یکی از بهترین انتخاب ها برای نمای ساختمان خواهد بود چرا که این سنگ به دلیل داشتن تخلخل بالا، وزن کمی داشته و فشار وارده به ستون های ساختمان را کاهش خواهد داد. زیبایی سنگ را نیز نباید از قلم انداخت و می تواند ساختمان شما را به مانند کتیبه ای بدرخشاند. سنگ هایی مانند گرانیت و مرمریت نیز امکان استفاده در نمای ساختمان را خواهند داشت. سنگ نما در صورتی مناسب تر خواهد بود که اندازه بزرگتری داشته باشد چرا که در این صورت هم نصب ساده ای داشته و هم امکان افتادن آن بسیار پایین تر خواهد بود.
 

بهترین روش خرید سنگ و روشویی
برای خرید سنگ و اقلام ساختمانی مانند روشویی، سنگ پله، سنگ نما و... راه های مختلفی پیش رو خواهید داشت که انتخاب بهترین و ساده ترین روش از میان آنها سبب خواهد شد بتوانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری خرید خود را به انجام برسانید. بهترین روش برای خرید را می توان انتخاب فروشگاه های اینترنتی دانست چرا که از این طریق می توانید در مدت زمان بسیار کوتاه تری اقدام به خرید سنگ مورد نظر خود نمایید. شرکت ما یکی از مراکز ارائه دهنده انواع اقسام سنگ های مختلف می باشد که از طریق سامانه آن می توانید اقدام به خرید سنگ مورد نظر خود نمایید. لازم به ذکر است که کارشناسان زبده این شرکت به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما بوده و می توانند بهترین راهنمایی ها را به شما ارائه دهند و به همین دلیل می توانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید. توجه داشته باشید که قیمت کلیه محصولات نیز در آن به گونه ای در نظر گرفته شده اند که امکان خرید برای همگان وجود داشته باشد. پس از خرید نیز می توانید محصول خریداری شده را در مدت زمان بسیار کوتاهی جلوی درب منزل خود تحویل بگیرید.
برگرفته از وب سایت فروشگاه آنلاین صنایع سنگ وزین به آدرس اینترنتی https://sangevazin.com/
  
 
کد مطلب: 60220
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام