کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آشنایی با یکی از برترین برندهای چین

26 اسفند 1398 ساعت 13:24

به احتمال زیاد اکثر افراد این برند را با موبایل شیائومی می شناسند. اما به واقع این شرکت در زمینه تولید سایر محصولات الکتریکی نیز فعال می باشد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



شیائومی از جمله برندهایی است که در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری در زمینه تولید محصولات الکتریکی داشته است.
این شرکت از سال 2010 در پکن آغاز به کار کرد و در حال حاضر بیش از 15 هزار نیروی کار در اختیار این شرکت قرار دارد.
از جمله محصولات تولید این شرکت می توان به گوشی های هوشمند، گجت های سلامت، پاور بانک، اپلیکیشن های موبایل، لپ تاپ، لوازم خانگی اسمارت هوم و دیگر محصولات جانبی الکتریکی اشاره کرد. اشاره کرد.
این شرکت رکورد خوبی در زمینه فروش گوشی  های هوشمند خود در بازار دارد.

به احتمال زیاد اکثر افراد این برند را با موبایل شیائومی می شناسند. اما به واقع این شرکت در زمینه تولید سایر محصولات الکتریکی نیز فعال می باشد. نمونه ای از معروف ترین محصولات این شرکت، مچ بند یا دستنبد سلامت شیائومی می باشد که می توان از آن به عنوان نمونه ای پر فروش از محصولات این شرکت نیز  یاد کرد.
این دستنبد قابلیت های مختلفی دارد که از جمله می توان به نمایش تعداد ضربان قلب، تعداد قدم های برداشته شده، نمایش اطلاعات تماس، هشدار مدت زمان زیاد نشستن و ضبط مدت زمان خواب اشاره کرد.
این دستبندها قابلیت همگام سازی با گوگل فیت را نیز دارد. از دیگر ویژگی هایی که باعث بالا رفتن محبوبیت این دستبندهای سلامت شده است، می توان به عمر باطری آن ها اشاره کرد.
باطری این محصول به صورت شارژی بوده و در صورت شارژ کامل می تواند تا 20 روز شارژ خود را نگه دارد. این دستبند از دو بخش سنسور اصلی و بند تشکیل شده است و قسمت سنسور می تواند به راحتی از بند جدا شده و به شارژ متصل شود.

از دیگر محصولات این شرکت می توان به پاور بانک اشاره کرد. امروزه استفاده از پاور بانک در میان افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است و می توان انواع پاور بانک در برندهای مختلف را در بازار پیدا کرد.
در این میان می توان گفت، شیائومی نمونه ای از بهترین برندها در زمینه تولید پاور بانک بوده و با ارائه محصولات با کیفیت توانسته جای خود را در بازار در میان برندهای مختلف پیدا کند. این شرکت پاوربانک های متعدد با ویژگی های مختلف به بازار عرضه کرده است که می تواند نیاز کاربر را فراهم کند.

گوشی های هوشمند این برند از دیگر محصولاتی است که خیلی زود جای خود را در بازار پیدا کرده و طرفداران زیادی به خود جلب کرده است.
برند شیائومی در ابتدای کار خود و در تولید اولین گوشی های هوشمند چنان پر قدرت حاضر شد، که برخی از تحلیلگران به آن لقب اپل چینی دادند. این برند در تولید گوشی های هوشمند خود سعی کرده است در کنار قیمت مناسب در مقایسه با سایر برندها، کیفیت لازم را در ساخت محصولات خود را در نظر بگیرد تا بتواند نیاز بسیاری از کاربران را برطرف کند و می توان گفت در این زمینه تا اندازه زیادی نیز موفق بوده است.
در ساخت موبایل های این برند به دوربین آن توجه ویژه ای شده است و بسیاری از کاربران بر این عقیده اند که موبایل این کوشی ها تصاویر را بسیار جذاب تر از حالت اصلی آن ها نشان می دهد.
 


کد مطلب: 60195

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60195/آشنایی-یکی-برترین-برندهای-چین

ايتنا
  https://www.itna.ir