۱
plusresetminus
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۴۵

احتمال عرضه آیفون 12 با صفحه نمایش 120 هرتزی

ایتنا - گزارش‌های منابع آگاه نشان می‌دهد که احتمالاً شرکت اپل گوشی آیفون 12 را با یک صفحه نمایش 120 هرتزی به بازار عرضه خواهد کرد.
احتمال عرضه آیفون 12 با صفحه نمایش 120 هرتزی
وقتی شرکت اپل چند سال پیش برای نخستین بار آیپد پرو را روانه بازار کرد، یکی از بارزترین و جالب توجه‌ترین خصوصیات این تبلت محبوب، صفحه نمایش 120 هرتزی آن بود.
این نمایشگر نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد. نتیجه استفاده از این نمایشگر با چنین کیفیت شگفت‌آوری این بود که وقتی کاربر شروع به دیدن فیلم و انیمیشن با تبلت مورد بحث می‌کرد، واقعاً لذت می‌برد و جذب کیفیت نمایشگر می‌شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز نقل از اوبرگیزمو، در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی هوشمند، محصولات خود را با نمایشگر 120 هرتزی روانه بازار می‌کنند ولی اپل هنوز دست به چنین کاری نزده و قرار است که در گوشی‌های بعدی خود چنین ابتکاری به خرج دهد.
 
بر اساس گزارش‌های اخیری که از منابع آگاه منتشر شده، یکی از تغییراتی که قرار است در آیفون 12 پرو مکس اتفاق بیفتد، اضافه شدن باتری 4400 میلی آمپرساعتی به این گوشی است.

در واقع ظرفیت این باتری نیسبت به مدل قبلی این گوشی، 400 میلی آمپرساعت بیشتر است. گفته می‌شود که دلیل اصلی افزایش این ظرفیت، توانایی گوشی در پشتیبانی از صفحه نمایش 120 هرتزی و مودم 5G است.
 

شواهد و قرائن نشان می‌دهد که آیفون‌هایی که در سال جاری میلادی روانه بازار می‌شود، قطعاً از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند. همچنین صفحه نمایش‌های 120 هرتزی هم اگر واقعی باشد، خبر خوبی برای کاربران گوشی‌های آیفون خواهد بود.

گفته می‌شود که اپل به دلیل ناتوانی باتری‌ها در پشتیبانی از نمایشگرهای 120 هرتزی، تاکنون این نمایشگرها را در گوشی‌های خود به کار نبرده است.
 
هنوز به طور قطع و یقین مشخص نیست که شرکت اپل قصد دارد چه تغییراتی در آیفون‌های 12 اعمال کند ولی در صورت استفاده از نمایشگر 120 هرتزی و فناوری 5G گوشی‎‌های آیفون سازگاری و هماهنگی بیشتری با سایر گوشی‌های امروزی خواهند داشت.
 
کد مطلب: 60194
برچسب ها: آیفون 12 اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام