۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۰۰
اقدام جالب فیس‌بوک برای جلوگیری از سواستفاده از کرونا:

تبلیغات ماسک در فیس‌بوک ممنوع می‌شود

ایتنا- فیس‌بوک در هفته جاری اعلام کرد که به‌صورت موقت تبلیغات و محتوای تجاری مرتبط با ماسک‌های پزشکی را در اینستاگرام و فیس‌بوک ممنوع خواهد کرد.
تبلیغات ماسک در فیس‌بوک ممنوع می‌شود
فیس‌بوک در هفته جاری اعلام کرد که به‌صورت موقت تبلیغات و محتوای تجاری مرتبط با ماسک‌های پزشکی را در اینستاگرام و فیس‌بوک ممنوع خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از gizmodo، فیس‌بوک اعلام کرد که این قانون جدید در طی روزهای آینده اجرا خواهد شد. ماسک‌های پزشکی به دلیل شیوع ویروس کرونا کمیاب شده‌اند و سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که کمبود تجهیزات محافظتی موجب می‌شود که کارمندان بخش سلامت که از بیماران مبتلا به کرونا محافظت می‌کنند درخطر ابتلا به این بیماری قرار بگیرند.
 
این کمیاب شدن علاوه بر این که جان افراد نیازمند واقعی را تهدید می‌کند موجب افزایش قیمت این محصولات نیز شده است و همین امر موجب شده است که فیس‌بوک علیه فروش این محصولات در شبکه‌های اجتماعی خود اقدام کند. وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک مانند آمازون، وال مارت و ای بی هم با مشکل افزایش قیمت شدید ماسک، ضدعفونی‌کننده‌های دست و لباس‌های محافظت‌کننده دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
 
 
 
مرکز پیشگیری و کنترل بیماری‌های‌امریکا پیشنهاد نمی‌کند که عموم مردم برای محافظت از خود در برابر کرونا از ماسک‌های صورت یا ماسک‌های تنفس N95 استفاده کنند. متخصصان می‌گوید ماسک‌های جراحی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که توسط افرادی که در حال حاضر مریض هستند مورداستفاده قرار بگیرند یا دیگران بتوانند در برابر قطرات بزاقی آن‌ها در امان باشند.
 
فیس‌بوک علاوه بر مسدود کردن تبلیغات ماسک‌ها، افراد را از اظهار ادعاهای بهداشتی یا پزشکی بی‌اساس در رابطه با این محصولات منع کرده است. این کمپانی همچنین علیه اطلاعات غلط نیز اقدام کرده و محتوای حاوی تئوری توطئه در رابطه با ویروس کرونا را از شبکه اجتماعی خود حذف خواهد کرد.
 
کد مطلب: 60177
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام