۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰

توییتر ویدیوی جعلی منتشر شده توسط دونالد ترامپ را با برچسب رسانه های دستکاری شده نشان‌گذاری کرد

ایتنا- قوانین جدید توییتر در رابطه با محتوای دستکاری‌شده در هفته جاری به اجرا در آمد و ترامپ نیز در همین روزهای آغازین اجرای این قانون ثابت کرد که چرا این پلتفرم از همان ابتدای کار به چنین قوانینی احتیاج داشته است.
رسوایی جدید  توییتری برای آقای رییس جمهور!
قوانین جدید توییتر در رابطه با محتوای دستکاری‌شده در هفته جاری به اجرا در آمد و ترامپ نیز در همین روزهای آغازین اجرای این قانون ثابت کرد که چرا این پلتفرم از همان ابتدای کار به چنین قوانینی احتیاج داشته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  gizmodo، توییتر در روز یکشنبه برچسب جدید «محتوای دستکاری‌شده» خود را نثار ویدئویی کرد که ترامپ ری توییت کرده بود. در این ویدئو که ابتدا توسط دن اسکوینو به‌عنوان مدیر رسانه‌های اجتماعی کاخ سفید ارسال‌ شده نشان داده ‌شده است که جو بایدن در پیشنهاد انتخاب مجدد ترامپ را تأیید کند.
 
 بایدن در این کلیپ می‌گوید:«ببخشید. ما تنها می‌توانیم ترامپ را انتخاب کنیم». بااین‌حال در واقعیت تنها تکه‌ای از صحبت‌های او برداشته شده است و ادامه آن اظهار نشده است. توییتر اعلام کرد که ازاین‌پس این شبکه اجتماعی تصاویر و ویدیوهای فیک را مسدود می‌کند و همچنین محتوای دستکاری‌شده را به کاربر اعلام می‌کند.
 
 

هم‌اکنون این پلتفرم ممکن است توییت‌های حاوی محتوای مصنوعی و دستکاری‌شده را برچسب‌گذاری کند تا به مردم در درک اصالت رسانه و فراهم کردن زمینه‌های اضافی کمک کند.» هر محتوای دستکاری‌شده‌ای می‌تواند امنیت عمومی را به خطر انداخته یا باعث آسیب‌های جدی شود.
 
البته همان‌طور که برای تمامی به‌روزرسانی‌های جدید نرم‌افزاری صادق است، هنوز مشخص نیست که نقاط ضعف این قوانین جدید چیست. فعلاً این برچسب در زیر ویدیوها قرار می‌گیرد و تنها در بخش خبرخوان با آن برخورد می‌کنید و اگر مستقیم وارد یک پست بشوید این برچسب را مشاهده نخواهید کرد. یکی از سخنگویان توییتر به واشنگتن‌پست در این رابطه اظهار کرد که در تلاش هستند تا این مشکل را برطرف کنند.
 
کد مطلب: 60176
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام