۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۶

اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، قابلیتی جدید برای ساعت اپل

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را به ساعت هوشمند خود بیفزاید.
اندازه‌گیری میزان اکسیژن خون، قابلیتی جدید برای ساعت اپل
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور قابلیت اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون را به ساعت هوشمند خود بیفزاید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اپل واچ شما ممکن است در آینده‌ای نزدیک بتواند بیماری‌ها و شرایط تهدیدکننده سلامت بیشتری را تشخیص بدهد. گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که اپل روی قابلیتی کار می‌کند که می‌تواند سطح اکسیژن بدن را از طریق ساعت هوشمند تشخیص بدهد.
 
اگر اشباع اکسیژن خون شما به میزان پایین‌تر از حد مجاز و طبیعی برسد اعلانی مشابه با اعلان ضربان قلب نامنظم دریافت خواهید کرد. هنوز مشخص نیست که این قابلیت علاوه بر ارتقای نرم‌افزاری به سخت‌افزار جدید نیز نیازمند خواهد بود یا خیر اما باید توجه داشت که فیت‌بیت در حال حاضر برای ارائه این قابلیت از حس‌گرهای مادون‌قرمز استفاده می‌کند.
 
 اندازه گیری میزان اکسیژن خون، قابلیتی جدید برای ساعت اپل
 
علاوه بر این گفته می‌شود که اپل در تلاش است تا قابلیت الکتروکاردیوگرام خود را نیز به‌گونه‌ای بهبود ببخشید که بتواند نتایج را در بین هر 100 الی 120 ضربان بر دقیقه منتقل کند. البته هنوز مشخص نیست که این قابلیت‌های جدید در نسل آینده سخت‌افزار اپل واچ ارائه خواهد شد یا خیر.
 
اپل قصد دارد که ساعت هوشمند خود را به ابزار اصلی مراقبت از سلامت و بهداشت تبدیل کند و ازآنجایی‌که که سطح اکسیژن پایین خون می‌تواند خطر ایست قلبی و حمله ریوی را افزایش بدهد پس ارائه قابلیتی برای اندازه‌گیری سطح آن برای این هدف اپل بسیار مهم خواهد بود.
 
کد مطلب: 60172
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام