۱
۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹

رزومه انگلیسی حرفه ای برای استخدام در شرکتهای خارجی

خدمات نگارش و ساخت رزومه کاری حرفه ای انگلیسی شرکت LTS ال تی اس، اولین ابزار رقابتی مهاجرین با ویزای کاری برای تصدی مشاغل مختلف در شرکت‌های معتبر خارجی میباشد. برای استخدام در شرکت‌های خارجی می‌بایست رزومه کاری حرفه ای با استاندارد های بین المللی برای مدیران منابع انسانی ارسال نمایید که ارائه این خدمات رزومه نویسی تخصصی توسط شرکت LTS برای اولین بار در ایران انجام می‌شود.
رزومه انگلیسی حرفه ای برای استخدام در شرکتهای خارجی
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



چنانچه در پی ویزای کاری و یا مهاجرت از طریق تخصص کاری دارید، و یا چنانچه میخواهید در شرکتهای مطرح و تراز اول ایرانی و چند ملیتی استخدام شوید، استفاده از خدمات تخصصی رزومه نویسی حرفه ای برای تهیه یک رزومه استاندارد می‌تواند تحولی بزرگ در زندگی و موقعیت کاری شما ایجاد کند.
اغلب افراد متخصص، زمان کمی را برای ساخت رزومه کاری حرفه ای استاندارد صرف می‌کنند. این افراد معمولاً با بررسی تخصص جایگاه شغلی مورد نظرشان با سطح تخصص خود، با اطمینان منتظر هستند که برای مصاحبه شغلی دعوت شوند. غافل از این که به دلیل نداشتن یک رزومه خوب و حرفه ای، در اولین مراحل از میدان رقابت با دیگران به در می‌شوند.
زمانی که برای تصاحب یک موقعیت شغلی رزومه ارسال می‌نمایید، رزومه تنها معرف شماست بنابراین بایستی قادر باشد توانمندی‌ها، مزیت‌های تخصصی، برجستگی‌های شخصیتی شما و ... را به خواننده که معمولاً مدیر منابع انسانی است، منتقل نماید. در واقع رزومه معرف شماست و داشتن یک رزومه غیراستاندارد قادر نخواهد بود به درستی شما را معرفی کند. اگر فرد با تجربه و متخصصی هستید ضرورت دارد از خدمات ساخت رزومه حرفه ای برای معرفی خود استفاده کنید.

رزومه سازهای آنلاین یا خدمات رزومه نویسی حرفه ای؟
برای تصاحب یک موقعیت شغلی تخصصی ممکن است حتی 300 نفر رزومه ارسال نمایند، اغلب این افراد از رزومه سازهای آنلاین برای ساخت رزومه کاری استفاده می‌کنند. در صورتی که شما هم از رزومه سازهای آنلاین به جای خدمات ساخت رزومه انگلیسی حرفه ای استفاده نمایید، تفاوت شما با آن‌ها مشخص نخواهد شد.
رزومه سازهای آنلاین از فرمت های آماده استفاده می‌کنند و ممکن است بخشی از تخصص و تجربه شما در این فرمت گنجانده نشده باشد. تجربه و آمارها نشان می‌دهد، در مراحل استخدامی شرکت‌ها و مجموعه‌های معتبر و مطرح، معمولاً متقاضیانی که رزومه حرفه ای و استاندارد ارائه داده‌اند، شانس موفقیت بیشتری در مقایسه با کسانی داشته‌اند که از رزومه سازهای آنلاین استفاده می‌نمایند. فرقی ندارد که قصد استخدام در شرکت های معتبر داخلی را دارید یا به دنبال تصاحب موقعیت کاری در شرکت­های بین المللی و خارجی هستید، یک رزومه تخصصی می­تواند کمک بزرگی در رسیدن به اهداف باشد.

استخدام در شرکت‌های بزرگ و معتبر آسان نیست!
فرقی ندارد که قصد استخدام در یکی از شرکت‌های معتبر داخلی را دارید یا برای فعالیت در یک شرکت بین‌المللی رزومه تهیه می‌کنید، اولین اصلی که باید بدانید این است که استخدام در شرکت‌های بزرگ و معتبر آسان نیست و علاوه بر این که لازم است تخصص و تجربه کافی داشته باشید، باید بتوانید این تخصص و تجربه را ارائه نمایید. تنها راه شناخت شما برای مدیران، رزومه شماست. رزومه مناسب باید قادر باشد تا توجه مدیران سخت‌گیر را جلب نماید. با توجه به حجم بالای رزومه ارسالی به این شرکت‌ها، مدیران به طور متوسط 31 ثانیه زمان صرف مطالعه رزومه شما می‌نمایند.
رزومه شما باید قادر باشد در این 31 ثانیه تمام دانش و تجربه شما را به بهترین شکل ممکن منتقل نمایید. نگارش و ساخت رزومه کاری حرفه ای به شما کمک می‌کند از فرصت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید. فراموش نکنید در صورتی که امروز یک موقعیت شغلی توسط فرد دیگری تصاحب شود، دیگر میزان تخصص و تجربه شما اهمیتی ندارد، پس همین امروز برای تهیه رزومه حرفه ای و استاندارد اقدام نمایید.
 

ساخت رزومه حرفه ای کاری مطابق با ATS
اگر تصمیم در ساخت رزومه کاری حرفه ای دارید و یک رزومه تخصصی مطابق با استانداردهای بین المللی نیاز دارید، شرکت LTS با تکیه بر تجربه، تخصص و شناخت از سلیقه مدیران شرکت‌های بزرگ و معتبر داخلی و بین‌المللی، شما را در این زمینه یاری می‌نماید.
با خدمات رزومه نویسی شرکت LTS می‌توانید یک رزومه استاندارد مطابق با سیستم ATS ( سیستم مدیریت فرآیند استخدام ) داشته باشید و توانمندی‌های خود را به بهترین شکل ممکن ارائه نمایید و در رقابت‌ها پیروز باشید. شرکت LTS با ترتیب دادن جلسات مصاحبه، تمامی ابعاد تخصص و توانمندی شما را شناسایی و در قالب‌های استاندارد به رزومه حرفه ای تبدیل می‌نماید.

خدمات رزومه نویسی شرکت LTS و ارتقا برند شخصی شما
شما برای موفقیت در تصاحب جایگاه شغلی که شایسته شماست، به برند شخصی قوی و قدرتمند نیاز دارید. یکی از مهم‌ترین اجزای برند شخصی شما، رزومه تخصصی و کاری شماست. خدمات ساخت رزومه کاری حرفه ای شرکت LTS مزیت‌های رقابتی شما را به بهترین نحو ممکن معرفی می‌نماید تا برند شخصی شما به بهترین شکل ممکن شکل گیرد. برند شخصی قدرتمند باعث می‌شود تا مدیران به هنگام مطالعه رزومه شما، با اطمینان شما را انتخاب نمایند. برخی از متخصصان به اشتباه تصور می‌کنند که مدیران زمان کافی برای مطالعه رزومه‌ها را ندارند، این در حالی است که در شرکت‌های بین‌المللی و معتبر، رزومه‌ها اهمیت زیادی برای انتخاب دارند.

خدمات رزومه نویسی حرفه ای شرکت LTS برای اخذ ویزای کاری
یکی از مهم‌ترین اقدامات برای اخذ ویزای کاری، تهیه رزومه حرفه ای و استاندارد است. آمار ها نشان می‌دهد 93% افرادی که موفق به تصاحب جایگاه شغلی مناسب در کشورهای کانادا، استرالیا، آمریکا و ... شده‌اند، دارای استانداردهای بین‌المللی استاندارد بوده‌اند. اگر به دنبال اخذ موقعیت‌های شغلی مناسب در کشورهای خارجی هستید تا بتوانید از این طریق نسبت به اخذ ویزای کاری اقدام نمایید، کارشناسان و مشاوران حرفه ای شرکت LTS با ارائه خدمات ساخت رزومه کاری تخصصی و بین المللی ، می‌توانند شما را در تهیه بهترین روزمه های استاندارد بین‌المللی یاری نمایند.
 
 
کد مطلب: 60145
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


علی محسنی
feedback
France
رزومه ساز های آنلاین فقط برای فرستادن رزومه برای شرکت‌های داخلی مناسب هستن و دنبال موسسه یا شرکتی بودم که اینکارو بتونه بصورت علمی و تخصصی برام انجام بده تا بتونم یه رزومه حرفه ای برای اپلای داشته باشم. برام جالب بود بالاخره چنین استارتاپی تاسیس شد خداروشکر
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام