۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
پس از موفقیت چین در مهار کرونا

بازگشایی فروشگاه‌های اپل در چین

ایتنا -  چین یکی از بازارهای اصلی شرکت اپل است و بازگشت به شرایط عادی برای این شرکت آمریکایی اهمیت زیادی دارد. از همین رو اپل فروشگاه‌های خود را در خاک اصلی چین بازگشایی کرده است.
بازگشایی فروشگاه‌های اپل در چین

به دنبال موفقیت چین در مقابله با ویروس کرونا و بازگشت نسبی شرایط عادی در این کشور، تمامی فروشگاه‌های اپل در چین به غیر از چهار فروشگاه فعالیت عادی خود را از سر گرفتند.

به گزارش ایتنا از فارس، چین یکی از بازارهای اصلی شرکت اپل است و بازگشت به شرایط عادی برای این شرکت آمریکایی اهمیت زیادی دارد. از همین رو اپل فروشگاه‌های خود را در خاک اصلی چین بازگشایی کرده است.

اپل نگران است که نتواند در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۰ به درآمد پیش‌بینی شده خود که بین ۶۳ تا ۶۷ میلیارد دلار پیش‌بینی شده بود، دست یابد. این شرکت دارای ۴۲ فروشگاه در کشور چین است که ۳۸ فروشگاه آن بعد از کسب اطمینان از برطرف شدن خطر ویروس کرونا بازگشایی شده اند.

قرار است سه فروشگاه اپل در تیانجین که شهری در شمال غربی چین است و نیز یک فروشگاه خرده فروشی در سوژوه شهری در غرب شانگهای است فعلا بسته بمانند تا نگرانی‌ها در مورد شیوع ویروس کرونا به طور کامل برطرف شود. انتظار می‌رود فعالیت دیگر شرکت های فناوری در چین هم به تدریج به حالت عادی بازگردد.
کد مطلب: 60127
برچسب ها: اپل کرونا چین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام