کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجارت آنلاین چیست و چگونه است؟

20 اسفند 1398 ساعت 16:39

هدف نهایی تجارت البته دستیابی به بالاترین سودآوری ممکن از عملیات شما بر اساس اصل "خرید ارزان و فروش گران" یا این است که به سادگی اجازه دهید خودتان از روندها مطلع  شوید.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



اگرچه ما تصور می کنیم مبانی  بی شماری از افرادی که در بورس کالا فعالیت می کنند در دستیابی به انواع ابزارهای مالی وجود دارد، اما ما به وضوح نمی دانیم تجارت چیست ... به خصوص در روش دیجیتالی آن.
 

تجارت آنلاین چیست؟


این نوع سرمایه گذاری از طریق اینترنت حاکی از تجاری سازی محصولات مالی است که از طریق بستر ارائه شده توسط یک کارگزار شرکت فارکس  بصورت عمومی داد و ستد می شود. تفاوت اصلی تجارت آنلاین در انگلیسی در مورد تجارت "فیزیکی" این است که با استفاده از نسخه دیجیتالی آن ، دیگر نیازی به جابجایی به دفتر نمایندگی نیست ، بلکه  خود معامله گر می تواند عملیات خود را با کلیک روی یک دکمه انجام دهد ... در هر زمان و هرمکان !
هدف نهایی تجارت البته دستیابی به بالاترین سودآوری ممکن از عملیات شما بر اساس اصل "خرید ارزان و فروش گران" یا این است که به سادگی اجازه دهید خودتان از روندها مطلع  شوید.

عملکرد معامله گر
معامله گر شخصی است که مسئول عملیات میباشد، یعنی کسی که معاملات مالی را توسعه می دهد ، شخصی که پول خود را سرمایه گذاری می کند. انواع مختلفی از معامله گران وجود دارد:
 کاربر تمام عملیات خود را در یک روز انجام می دهد و در پایان این روز آنها را می بندد.
انجام معاملات مواضع آنها بیش از چند دقیقه طول نمی کشد.
معامله گر نوسان. معامله گران میان مدت: عملیات را می توان به بیش از یک روز افزایش داد.
معامله گر موقعیت -معامله گرانی که در دراز مدت کار می کنند. عملیات شما ممکن است ماهها یا حتی سالها به تعویق بیفتد.
در معاملات فارکس ، معامله گران می توانند از طرف خودشان فعالیت کنند یا از خدمات یک بروکر خارجی استفاده کنند. به این الگو Money Manager گفته می شود.
 

نکات مزایای معاملات آنلاین


اولین مورد برای شروع این است که ما قصد داریم با محصولات مالی مقابله کنیم ، بنابراین همانطور که در ابتدا توضیح داده شد ، لازم است از خدمات یک کارگزار خوب استفاده کنیم.
کارگزار منتخب با توجه به ایمنی و قابلیت اطمینان وی ، تمامی ابزارهای لازم برای کار را پس از ثبت نام در اختیار ما قرار می دهد.
سکوی معاملاتی قبل از تصمیم گیری ، برای مشاوره و استفاده از ابزاری که در اختیار ما قرار می دهد ،  و در جریان قرار دادن کارگزار در جهت کارهایی که می خواهیم انجام دهیم بسیار مفید است

 

چرا بازار فارکس ؟


در حال حاضر ، بازار فارکس (ارز) نقدینگی ترین بازار موجود در جهان میباشد . روزانه میلیارد ها دلار ارز در داخل آن گردش می کند. به عنوان نمونه ، باید توجه داشت که هر روز در فارکس تقریباً معادل حجم ، 50 برابر تعداد معاملات انجام شده در بورس اوراق بهادار نیویورک است.
فارکس با داشتن چنین بازار روان، مناسب برای تجارت است. علاوه بر این ، فاکتورهای زیر آن را به بهترین گزینه برای تجارت کوتاه مدت تبدیل می کند:
ارزهای مختلف ، که فرصتها را چند برابر می کند.
این برنامه امکان اجرای استراتژیهای مختلف را فراهم می آورد.
هزینه کمیسیون؛
نوسانات ایده آل ، از آنجا که ارز خارجی زیادی وجود دارد ، هر معامله گر می تواند یکی از مناسبات او را انتخاب کند.
بازار مناسب برای تجزیه و تحلیل فنی؛
هر روزه بصورت ۲۴ ساعته باز میباشد .
در حال حاضر بازار فارکس به دلیل ویژگی های عالی و قابلیت دسترسی به آن ، یکی از معروف ترین بازارها در جهان میباشد.
 
 


کد مطلب: 60123

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60123/تجارت-آنلاین-چیست-چگونه

ايتنا
  https://www.itna.ir