۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۹

کسب درآمد اینترنتی مطمئن از همیار ماینر

همیار ماینر می تواند همراه شما همراه باشد و به شما کمک کند تا بتوانید بدون داشتن تخصص خاصی در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال، از این راه به درآمد نقدی و غیر نقدی برسید.
کسب درآمد اینترنتی مطمئن از همیار ماینر
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



آیا شما هم دوست دارید که در بازار ارزهای دیجیتال سهمی داشته باشید و از این طریق به درآمد برسید؟
همیار ماینر می تواند همراه شما در این راه باشد و به شما کمک کند تا بتوانید بدون داشتن تخصص خاصی در زمینه‌ی ارزهای دیجیتال، از این راه به درآمد نقدی و غیر نقدی برسید.

همیار ماینر چه کار میکند ؟
همیار ماینر به روزترین شرکت در زمینه ی استخراج ابری بیت کوین است و به شما کمک می کند تا بدون دردسرهای مختلف ماینیگ بیت کوین مانند: تهیه مکان مناسب، هزینه های مربوط به تعمیرات دستگاه ها، دستگاه های پرهزینه، در دسترس نبودن برق صنعتی و... به ماینینگ بیت کوین بپردازید.
از طرفی اگر به تاسیس فارم ماینینگ یا ماینینگ در بستر برق خانگی فکر میکنید باید بگوییم این کار با توجه به تعرفه ی بسیار بالای برق خانگی در کشور، هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت و در این صورت مزرعه ی شما اصلا به مرز سودآوری نمی رسد و بازدهی نخواهد داشت.

اما ماینینگ به روش ابری (امکانی که همیار ماینر برای شما فراهم میکند) حتی می تواند برای شما از داشتن مزرعه ی شخصی ماینینگ با وجود دسترسی به برق صنعتی هم پرسودتر باشد. چراکه ممکن است شما با مقدار سرمایه ای که در اختیار دارید نتوانید یک فارم ماینینگ را به سود آوری برسانید و  باتوجه به مشکلات موجود اعم از خرابی دستگاه ها، هزینه ی بالای نگهداری و تعمیر آنها و ... دچار ضرر و زیان های هنگفتی شوید ولی همیار ماینر با فراهم کردن فارم های استخراج بیت کوین به شما این امکان را میدهیم تا با هزینه ای بسیار کمتر از خریداری دستگاه انت ماینر s9 بتوانید به سودآوری برسید.

سودی که همیار ماینر در بازه های زمانی مختلف به شما میپردازد ( به انتخاب خودتان می توانید هفتگی، ماهانه و یا سالانه سودتان را دریافت کنید ) به صورت ارزی و دلاری می‌باشد و شما علاوه بر این که از طریق افزایش قیمت بیت کوین به سود خواهید رسید، از طریق افزایش ارزش دلار در برابر ریال نیز سود خواهید کرد که این می تواند دلیل قانع کننده ای برای شروع همکاری شما با همیار ماینر باشد.

چگونه میتوان با همیار ماینر همکاری کرد ؟
شما از دو طریق می توانید با همیار ماینر همکاری داشته باشید :

1-همکاری در فروش سرویس ها بدون سرمایه‌گذاری شخصی و صرفا از طریق معرفی مشتری به همیارماینر:

از این طریق شما می توانید با معرفی هر مشتری، در قسمتی از سود آنها شریک شوید و با معرفی افراد زیاد می توانید بدون استفاده از سرمایه ی اولیه به سود بسیار بالایی دست پیدا کنید. در واقع با بازاریابی برای سرویس های مختلف همیار ماینر میتوانید در قسمتی از سود مشتریانی که معرفی می کنید سهیم باشید. شما میتوانید کمیسیونتان را به 2 صورت 2.5% از هش پاور اجاره شده توسط مشتریتان و یا 2.5% از مبلغ  ارز دیجیتال خرید مشتری دریافت کنید.
 
 
2- اجاره ی سرویس های ماینیگ از همیار ماینر و دریافت سود در بازه ی زمانی دلخواه:

با اجاره ی سرویس های ابری ماینینگ از همیار ماینر همانطور که به آن اشاره کردیم شما بدون صرف هزینه و زمان اضافی به سود مورد نظرتان می رسید و می توانید این سود را در بازه های زمانی دلخواهتان دریافت کنید.
شما تنها با پرداخت مبلغ اولیه سرمایه تان و مبلغ ناچیزی به صورت ماهانه بابت  هزینه ی نگهداری دستگاه ها می توانید به این خواسته برسید. مبلغ سود کسب شده را می توانید به صورت بیت کوین و یا معادل ریالی آن دریافت کنید، همینطور اگر اهل تریدینگ باشید می توانید با ترید کردن بیت کوین دریافتی‌تان، مقدار سودی که کسب می کنید را افزایش دهید.
لازم به ذکر است که درآمد شما از این طریق ممکن است تحت تاثیر نوسان ضریب سختی استخراج بیت کوین دچار تغییراتی شود به این صورت که هرچقد ضریب سختی کمتر شود، درآمد بیشتر می شود و به هرمقدار که ضریب سختی افزایش پیدا کند، درآمد شما کاهش پیدا می کند.

این مدل از همکاری به نفع هر دو طرف معامله یعنی همیار ماینر و شماست، زیرا همیار ماینر هیچگونه کمیسیونی بابت استخراج بیت کوین از شما دریافت نمی کند و همچنین با اجاره ی دستگاه های ماینر توسط مشتریان، هزینه ی کار ماینینگ برای خود همیار ماینر هم کم می شود و شرکت از این طریق به سودش می رسد، زیرا همیار ماینر هم از طریق این دستگاه ها به استخراج بیت کوین می پردازد و از طرفی با اجاره دادن قسمتی از دستگاه ها به مشتریان ، هزینه ی این کار را برای خودش کم می کند.


جمع بندی

به طور کلی با توجه به هزینه بر بودن تاسیس مزرعه ی ماینینگ و همچنین نیازمند بودن تریدینگ به تخصص و دانش تحلیل های تکنیکال و فاندامنتال، همکاری با همیار ماینر می تواند بهترین روش برای کسانی باشد که هم میخواهند از طریق بازار ارزهای دیجیتال به سود مطمئن برسند و هم وقت، هزینه و مکان فارم ماینینگ برایشان فراهم نیست و توانایی تریدینگ نیز ندارند. از طرفی دیگر قیمت های مناسب پلن های مشارکتی همیار ماینر باعث می شود حاشیه ی امنیت در سودآوری سرمایه تان بیشتر شود و علاوه بر آن پرداخت کردن آنی سود به شما این امکان را میدهد که در لحظه به درآمدتان دسترسی داشته باشید.
و اگر به فکر بازاریابی و همکاری در فروش شرکت همیار ماینر هستید، چه فرصتی بهتر از این؟ از همین الآن به سایت www.HamyarMiner.com بروید و شروع کنید.
 
منبع : ویرلن
 
 
کد مطلب: 60120
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما


محمد
feedback
Iran, Islamic Republic of
هموطنان گرامی اصلاً به همیارماینر اعتماد نکنید. وعده‌هایی که به ما دادند دروغ بود و الآن هم معلوم نیست چه بلایی بر سر اصل سرمایه و سود آن آورده‌اند؟ پنل جدید طراحی کرده‌اند و در حال جذب سرمایه‌گذار جدید هستند خیلی مراقب باشید.
پیمان
feedback
Iran, Islamic Republic of
از در و دیوار مملکت کلاهبردار و کلاهبرداری می‌ریزه. برای سرمایه‌گزاری در همیارماینر و مشابه همیارماینر بسیار حواستان جمع باشد و حتی‌الامکان با یک وکیل یا مشاور حقوقی مشورت نمایید.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام