کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امنیت کاربران ویندوز 10 ارتقا می‌یابد

17 اسفند 1398 ساعت 16:28

ایتنا - ا افزوده شدن امکانات بیشتری در بخش تنظیمات Group Policy می‌توان در مورد آن که چه داده‌هایی در درون یک سازمان جمع آوری شده و به اشتراک گذارده شود، تصمیم گرفت.



مایکروسافت برای تسهیل کنترل اطلاعات و داده‌های شخصی کاربران ویندوز ۱۰ ابزار تازه‌ای را در اختیار علاقمندان قرار داده است.

به گزارش ایتنا از مهر، مایکروسافت به همین منظور تغییراتی را در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها و نیز Group Policy ویندوز انجام داده است.

این تغییرات تنها در صورت نصب تازه‌ترین به روزرسانی ویندوز ۱۰ موسوم به بیلد ۱۹۵۷۷ در دسترس قرار می‌گیرد. در بخش تنظیمات اپلیکیشن‌ها، از این پس مشخص می‌شود که هر برنامه چه داده‌هایی را از کاربران جمع آوری می‌کند و امکان جمع آوری کامل اطلاعات از هر کاربر به صورت یک گزینه انتخابی و محدود درمی آید.

همچنین کاربران می‌توانند میزان اطلاعاتی را که با هر برنامه به اشتراک می‌گذارند، خود تعیین کنند. به عنوان مثال، اپلیکیشن‌ها در صورت اعمال تنظیمات کاربران قادر به جمع آوری داده‌هایی همچون آدرس آی پی، مشخصات فنی وسیله متصل به اینترنت و غیره نخواهند بود.

علاوه بر این، با افزوده شدن امکانات بیشتری در بخش تنظیمات Group Policy می‌توان در مورد آن که چه داده‌هایی در درون یک سازمان جمع آوری شده و به اشتراک گذارده شود، تصمیم گرفت.


کد مطلب: 60081

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60081/امنیت-کاربران-ویندوز-10-ارتقا-می-یابد

ايتنا
  https://www.itna.ir