۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴

مایکروسافت هم به کرونا آلوده شد!

ایتنا - ​​​​​​​مایکروسافت از ابتلای دو نفر از کارکنان خود به ویروس کرونا خبر داد.
مایکروسافت هم به کرونا آلوده شد!

شرکت آمریکایی مایکروسافت به تازگی اعلام کرده است که دو نفر از کارکنان و پرسنل فعال در این اول تکنولوژی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که پس از تشخیص، به قرنطینه فرستاده شده و تحت بررسی و مداوای نهادهای درمانی مربوطه قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایتنا از ایسنا، به گفته این شرکت یکی از آنها در دفتر مرکزی مایکروسافت موسوم به ردموند و یکی دیگر از آنها نیز در دفتر لینکدین، یکی از زیر مجموعه‌های مایکروسافت، در شهر سیاتل کار می‌کرده است.

بر اساس گزارش بیزینس اینسایدر، سخنگوی مایکروسافت با انتشار بیانیه خاطرنشان کرده است: ما تمامی همکاری‌های لازم را با مقامات و نهادهای بهداشت درمان و سلامت عمومی خواهیم داشت تا در راستای بهبود وضعیت سلامتی آنها به حفاظت از همکاران و پرسنل خود کمک کنیم.

این در حالی است که پیش‌تر مایکروسافت از تمامی کارکنان خود به خصوص در شهرهای سیاتل و کالیفرنیای شمالی درخواست کرده بود که تا ۲۵ مارس سال جاری میلادی کار و فعالیت های شغلی خود را به صورت دورکاری از منزل خود انجام دهند و در صورت بروز هرگونه علائم شبیه به ویروس کرونا خود را در منزل قرنطینه کرده و از نهادهای پزشکی و درمانی مربوطه کمک بخواهند.
کد مطلب: 60073
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام