۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۸

بهینه‌ سازی کارکرد نرم‌ افزار مسنجر فیس‌ بوک

ایتنا- طراحی جدید نرم‌افزار پیام‌رسان فیس‌بوک اثبات‌کننده دو نکته مهم است. اول اینکه این کمپانی در این طراحی به‌شدت روی فرمت استوری های خود کار کرده و دوم اینکه روبات‌های چت واقعاً بدترین قابلیت این پیام‌رسان بودند.
بهینه‌ سازی کارکرد نرم‌ افزار مسنجر فیس‌ بوک
طراحی جدید نرم‌افزار پیام‌رسان فیس‌بوک اثبات‌ کننده دو نکته مهم است. اول اینکه این کمپانی در این طراحی به‌شدت روی فرمت استوری‌های خود کار کرده، و دوم اینکه روبات‌های چت واقعاً بدترین قابلیت این پیام‌رسان بودند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی gizmodo، فیس‌بوک در این به‌روزرسانی، سربرگ دیسکاور را به‌عنوان جایگاهی برای ابزار تجاری و بازی‌های مختلف حذف کرده و سعی داشته است که این برنامه را با انجام این کار و افزودن به‌روزرسانی‌های دیگر به نحوی ساده‌سازی کند که استفاده آن برای مخاطب راحت‌تر باشد.
 
کمپانی فیس‌بوک برای اولین بار در ماه اوت از برنامه‌هایش برای تغییر ظاهر پیام‌رسان خود خبر داد و هم‌اکنون تک کرانچ گزارش کرده است که این کمپانی عرضه این به‌روزرسانی را از ابتدای هفته جاری آغاز کرده است، پس احتمالا ممکن است تا اکنون متوجه تغییرات این پیام‌رسان شده باشید.
 
 
 
فیس‌بوک در نسخه قبلی نرم‌افزار پیام‌رسان، قابلیت‌های گمراه‌ کننده زیادی نظیر بازی‌ها، خرید کردن و روبات‌های چت را در سربرگ‌های مختلف این نرم‌افزار گنجانده بود.
با این‌ حال، این کمپانی هم‌اکنون تمامی این سربرگ‌ها را تنها به دو سربرگ چت‌ها و افراد تقلیل داده است.
 
با توجه به موفقیتی که فیس‌بوک با استوری‌های اینستاگرام کسب کرد جای تعجب نبود که این قابلیت برای دیگر نرم‌افزارهای این کمپانی نیز عرضه شود.
البته از آنجایی‌ که در استوری‌ها به پخش تبلیغ نیز پرداخته می‌شود‌، پس استفاده بیشتر کاربران از این قابلیت به معنای کسب درآمد بیشتر برای فیس‌بوک خواهد بود.
 
البته تمامی محتواهای موجود در تب دیسکاور برای همیشه از بین نرفته‌اند و هم‌اکنون شما می‌توانید از طریق نوار جست‌وجوی این پیام‌رسان به آنها دسترسی داشته باشید.
با این‌ حال از آنجایی‌ که کاربران اکنون باید به‌طور خودخواسته به جست‌وجوی آنها بپردازند پس ممکن است کسب‌ و کارها از ارائه هر گونه ایده در مورد گسترش این پلتفرم محروم شوند.
 
سخنگوی فیس‌بوک در این رابطه به تک کرانچ اعلان کرد که فیس‌بوک به تعهدات خود برای ارتقای کسب‌ و کارها روی این پلتفرم پایبند است و این کسب‌ و کارها هنوز بخش مهمی را در پیام‌رسان فیس‌بوک ایفا می‌کنند.
 
کد مطلب: 60053
نام شما
آدرس ايميل شما


Yasar
feedback
Germany
من فیس بوک دارم ومسینجر را میخواهم
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام