کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امکانات ویژه گوگل برای استفاده از یوتیوب روی استادیا

27 اسفند 1398 ساعت 11:58

ایتنا- شرکت گوگل به‌تازگی برنامه ویژه‌ای برای ارائه امکانات استفاده از سرویس یوتیوب بر روی پلتفرم بازی آنلاین این شرکت یعنی استادیا ارائه کرده است که می‌تواند قابلیت‌های این سیستم را به طور محسوسی افزایش بدهد.


شرکت گوگل به‌تازگی برنامه ویژه‌ای برای ارائه امکانات استفاده از سرویس یوتیوب بر روی پلتفرم بازی آنلاین این شرکت یعنی استادیا ارائه کرده است که می‌تواند قابلیت‌های این سیستم را به طور محسوسی افزایش بدهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، در این بازه زمانی می‌توان ادعا کرد که سرویس پخش آنلاین گوگل استادیا عرضه سریع و راحتی نداشته است.
این پلتفرم در حال حاضر به دلیل نداشتن قابلیت‌های متعدد و موردنیاز بیشتر از پتانسیل فعلی خود به وعده‌های آینده متکی است.
 
با این‌ حال، به نظر می‌رسد که حداقل یکی از قابلیت‌هایی که گوگل در زمان رونمایی از استادیا از آن سخن گفته بود به‌زودی راه خود را به این پلتفرم باز خواهد کرد.
محققان با ورود به کدهای به‌روزرسانی اخیر استادیا شواهدی یافتند که مبنی بر تصمیم گوگل برای افزودن استادیا پرو و قابلیت‌های دیگر به این سرویس بود.
 
کدهای بررسی شده نشان می‌دهند که گوگل روی رابط کاربری جدیدی کار می‌کند که به کاربران اجازه می‌دهد بدون واردکردن کد حساب کاربری استادیا بسازند.
در حال حاضر نیاز به کد برای ورود به استادیا به این معنا است که یا باید 129 دلار برای نسخه برتر استادیا هزینه کنید یا از یکی از دوستانتان از بسته نرم‌افزاری Founder Edition را در زمان راه‌اندازی این سرویس خریده است بخواهید که یک کد Buddy Pass به شما بدهد.

 
 
گوگل قصد دارد تا به افرادی که با حساب کاربری جدید وارد می‌شوند اشتراک یک‌ماهه استادیا پرو را به‌صورت رایگان ارائه کند. ما از زمانی که این شرکت در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2019 از استادیا خبر داد می‌دانستیم که این کمپانی قصد دارد استادیا را به‌طور گسترده‌تری در دسترس قرار دهد اما به نظر می‌رسد که تمامی کسانی که می‌خواهند استادیا را امتحان کنند نمی‌توانند به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند.
 
ارائه نسخه APK استادیا نشان می‌دهد که گوگل برای حفظ سطح خاصی از کیفیت و عملکرد بالا برای مشترکین فعلی خود ممکن است ثبت‌نام برای حساب‌های کاربری جدید را محدود کند.
یکی از کدهای این نرم‌افزار جدید به پیامی اشاره می‌کند که می‌گوید: «ببخشید، ظرفیت استادیا در منطقه شما تکمیل است.» اما هنوز مشخص نیست که واژه «منطقه» در متن استادیا به چه معنی است.
 
علاوه بر این دو قابلیت جدید با نام‌های استریم زنده یوتیوب و به اشتراک‌گذاری خانوادگی ممکن است به‌زودی به استادیا راه پیدا کنند.
نکته مهم در این میان این است که وجود یک کد در این نرم‌افزار صد در صد به معنای عرضه قابلیت جدید در محصول نهایی نیست.
گوگل ممکن است برنامه‌های خود را تغییر داده و در میانه راه عرضه برخی از قابلیت‌ها را لغو کرده یا آن‌ها را برای همیشه کنار بگذارد.
 


کد مطلب: 60052

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60052/امکانات-ویژه-گوگل-استفاده-یوتیوب-روی-استادیا

ايتنا
  https://www.itna.ir