کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تور مشهد با بلیط اتوبوس یا بلیط قطار؟

14 اسفند 1398 ساعت 14:56

نمی توانیم از تور مشهد زمینی سخن بگوییم ولی دیدنی ترین آثار موجود در آن را فاکتور بگیریم. شهر مشهد با در اختیار داشتن جاذبه های دینی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی متعددی هر ماهه و یا بهتر بگوییم هر روزه مسافران مختلفی را..


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



تور مشهد
نمی توانیم از تور مشهد زمینی سخن بگوییم ولی دیدنی ترین آثار موجود در آن را فاکتور بگیریم. شهر مشهد با در اختیار داشتن جاذبه های دینی، مذهبی، فرهنگی و تاریخی متعددی هر ماهه و یا بهتر بگوییم هر روزه مسافران مختلفی را به سمت خود جذب می کند. عده ای از افراد به دلایل مذهبی و به قصد زیارت حرم امام رضا و عده ای دیگر به قصد بازدید از بناهای فرهنگی و تاریخی به این شهر سفر می کنند.
هر چه که باشد مشهد هرگز از تاب و تب حضور مسافران نمی افتد و با فاکتور گیری فصل های سرد که تعداد گردشگران در آن کاهش می یابد، می توانیم بگوییم که در اکثر اوقات سال مسافران مختلف از سراسر دنیا به این شهر دیدنی سفر می کنند. برای اینکه مطلع شوید تور مشهد برای بازدید از چه امکان و بناهایی می تواند برای عید نوروز، تعطیلات تابستان یا حتی در فصل پاییز مناسب باشد پیشنهاد می کنیم با ما همراه باشید.

بازدید از باغ پرندگان سپاد در تور مشهد
یکی از مکان های دیدنی که نباید در این شهر از دستش بدهید باغ پرندگان سپاد مشهد است. در باغ پرندگان سپاد مشهد انواع گونه های پرندگان جهان، حتی آنهایی که نمونه شان به ندرت یافت می شود وجود دارند. اکثر پرندگان موجود در این باغ از گونه های آفریقایی، آسیایی و ایرانی هستند که توسط تیم متخصص نگهداری و پشتیبانی می شوند. فضای موجود در این باغ بسیار زیبا و بزرگ بوده که برای بازدید آن می توانید به کمک تور مشهد اقدام نمایید.

بازدید از پارک وکیل آباد ( باغ وکیل آباد) در تور مشهد
در صورتی که با رزرو تور مشهد به صورت خرید بلیط قطار یا بلیط اتوبوس اقدام کنید می توانید برای دیدن پارک وکیل آباد مشهد نیز فرصت را غنیمت شمارید. پارک وکیل آباد در سمت جنوب غربی این شهر واقع شده است که زیبایی های طبیعی مختلفی دارد.
این پارک بزرگ در گذشته و قبل از سال 48 یک ملک شخصی بوده است که بعداً توسط مالک آن وقف استفاده عمومی شده است. درخت ها و پوشش های گیاهی مختلفی در این باغ وجود دارد که دیدن شان در تور مشهد خالی از لطف نیست. اگر می خواهید بهره کافی از این باغ را در تور مشهد ببرید، می توانید در فصل های خوش آب و هوای مشهد مانند بهار و تابستان به آن سر بزنید و از هوای فرح بخش این باغ استفاده نمایید.

بازدید از آرامگاه خواجه ربیع در تور مشهد
آرامگاه خواجه ربیع در بخش شمال غربی مشهد واقع شده است. شاید اگر تصویر این آرامگاه را در اینترنت جستجو کنید بتوانید به خوبی متوجه شوید که معماری و تاریخ احداث و ساخت این آرامگاه مرتبط به دوره شاه عباس صفوی می باشد.
قرار گیری این آرامگاه در نزدیکی کشف رود دسترسی آسان آن را برای بسیاری از مسافران مشهد فراهم آورده و از زمان احداث آن تا به امروز که این مطلب را می خوانید بسیاری از مردم این مکان را به عنوان مکانی مقدس  و مهم قلمداد می کنند. آرامش موجود در این مکان وصف ناشدنی است، با این حال اگر با تور مشهد به این شهر سفر کنید به راحتی می توانید از این بنا دیدن نمایید.

بازدید از آرامگاه پیر پالاندوز در تور مشهد
مقبره بعدی که در تور مشهد نباید دیدنش را از دست بدهید آرامگاه پیر پالاندوز است. این آرامگاه هم مانند آرامگاه خواجه ربیع در دوره صفوی و در سال 985 هجری قمری، ساخته شده است.
شخصی که به احترامش این آرامگاه را بنا کرده اند محمد عارف عباسی، از عارفان قرن دهم هجری محسوب می شده است که مردم را به ارشاد با درس و بحث رهنمون می نموده است. لقب او «پالان دوز» بود؛ آنهم به دلیل پیشه ای که برای امرار معاش انتخاب کرده بود. برای دیدن آرامگاه این شخصیت بزرگ شما می بایست در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و با کمک تور مشهد از طریق ضلع شرقی حرم وارد شوید.

بازدید از بوستان کوهسنگی در تور مشهد
شاید شناخته شده ترین مکان دیدنی با تور مشهد از طریق خرید بلیط اتوبوس یا بلیط قطار (زمینی) را بتوان بوستان کوهسنگی دانست. در حقیقت به این مکان لقب دوست داشتنی ترین و پرطرفدار ترین مکان دیدنی را بعد از حرم امام رضا داده اند. اما چرا؟
بوستان کوهسنگی مشهد بین دو قله رشته کوه بینالود واقع شده است و به همین دلیل آب و هوای مطبوعی مشابه آب و هوای کوهستانی دارد. بسیاری از مسافران و مردم ساکن شهر مشهد طرفدار این پارک هستند. دسترسی به این مکان دیدنی چندان سخت نیست و در اصل با خود شهر یک خیابان فاصله دارد. در این منطقه دیدنی و جذاب شما می توانید از مراکز خرید و تفریحی دیگر مانند رستوران ها هم بهره مند شوید. سفر با تور مشهد به این مکان بدون شک خاطرات جالبی را در کنار تجربیات دیگر همسفران ایجاد خواهد کرد.

بازدید از آرامگاه فردوسی در تور مشهد
چه کسی را می توان یافت که با آوردن نام تور مشهد به یاد بازدید از یکی از مشاهیر ایران یعنی فردوسی بزرگ نیفتد؟ شما با سفر به شهر مشهد می توانید از آرامگاه این شاعر بزرگ و پرآوازه دیدن کنید. شخصی که زبان و ادبیات فارسی مدیون اوست.
ظاهر آرامگاه فردوسی شبیه به یک باغ بزرگ است که در مرکزیت آن، آرامگاه این شاعر قرار گرفته است. برای ساخت و شکل دادن این آرامگاه از اشعار خود این شاعر بزرگ استفاده شده است. شما می توانید از طریق توس، بلوار شاهنامه به این مکان مهم دسترسی داشته باشید.

خرید بلیط قطار، خرید بلیط اتوبوس و بازدید از مشهد
با رزرو تور مشهد زمینی و خرید بلیط قطار یا خرید بلیط اتوبوس می توانید بسیاری از جاذبه های این شهر را که آمار شمارش شان بیشتر از انگشتان دست می شود و در این مقال نمی گنجد را ببینید. شاید بتوان اظهار کرد که دید آثار تاریخی شهر مشهد با تور مشهد فقط یکی از جمله دلیل هایی است که بسیاری از مردم را بر آن می دارد تا به رزرو اقدام کنند. به هر روی، خدمات رزرو تور داخلی  در اپلیکیشن پیک خورشید برای رزرو تور مشهد به صورت آنلاین و در اسرع وقت در اختیار شما عزیزان می باشد.
 


کد مطلب: 60050

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/60050/تور-مشهد-بلیط-اتوبوس-یا-قطار

ايتنا
  https://www.itna.ir