۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱

کرونا به آمازون رسید

ایتنا - ​​​​​​​تست کرونای یکی از کارکنان شعبه مرکزی کمپانی آمازون در سیاتل آمریکا، مثبت اعلام شد.
کرونا به آمازون رسید


به استناد یک پیام درون سازمانی که به کارمندان آمازون ارسال شده است، یکی از کارمندان آمازون که در ساختمان "برزیل" شرکت (SEA۵۳) مستقر است، روز سه شنبه ۲۵ فوریه (۶ اسفندماه) پس از احساس کسالت به خانه رفته و از آن زمان تاکنون به شرکت بازنگشته است. وی در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

به گزارش ایتنا از ایرنا، آن‌طور که در این پیام آمده، آمازون به آن دسته از کارکنان خود که با کارمند آلوده تماس نزدیک داشته‌اند، در این باره هشدار داده است. تعریف آمازون از تماس نزدیک، فاصله کمتر از ۲ متر با فرد آلوده در یک مدت زمان طولانی است.

شمار کارمندان شعبه سیاتل این غول فناوری به بیش از ۴۵ هزار نفر می‌رسد.

آمازون برای جلوگیری از شیوع کروناویروس جدید بین کارکنانش، یک وب‌سایت درون سازمانی در این خصوص راه‌اندازی کرده است که به طور منظم به روزرسانی می‌شود. در این وب‌سایت آمده است که اگر کارمندان احساس مریضی می‌کنند و علائم سرماخوردگی و آنفلوانزا دارند اما مطمئن نیستند که آیا به کرونا مبتلا شده‌اند یا نه، لازم است پس از به عمل آوردن هماهنگی‌های لازم با تیم منابع انسانی، از خانه کار کنند.

این بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان همچنین تمام سفرهای کاری غیرضروری این شرکت را به حال تعلیق درآورده و اعلام کرده است که بخشی از مصاحبه‌های استخدامی خود را از طریق ارتباط ویدئویی انجام خواهد داد.

دیگر شرکت‌های برجسته و نام‌آشنا در حوزه فناوری نیز به منظور جلوگیری از شیوع کروناویروس کووید-۱۹ بین کارکنان خود، سیاست‌های جدیدی را اعمال کرده‌اند. «جنیفر کریستی» مدیر ارشد منابع انسانی توییتر روز دوشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد که این شرکت در تلاش برای مقابله با شیوع این ویروس همه هزاران کارمندش را به دورکاری تشویق می‌کند.

شرکت گوگل نیز تمام سفرهای کاری به کانون‌های شیوع کرونا چون ایتالیا و کره جنوبی را محدود کرده و از کارکنان خود در دوبلین ایرلند خواسته است تا دورکاری را امتحان کنند.
کد مطلب: 60048
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام