۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۵۱

آنچه که باید در خصوص خرید هاست از شرکت صبا هاست بدانید

با توجه به گسترش و پیشرفت تکنولوژی، کسب و کارهای آنلاین امروزه رونق بسیاری داشته است. با کمی جستجو در دنیای وب متوجه خواهید شد که فروشگاه های آنلاین امروزه مورد توجه عموم جامعه قرار گرفته است. در این مقاله در خصوص صبا هاست که فراهم کننده تمهیدات لازم برای راه اندازی وب سایت های اینترنتی است توضیحاتی ارائه می شود.
آنچه که باید در خصوص خرید هاست از شرکت صبا هاست بدانید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



صبا هاست یکی از شرکت های هاستینگ می باشد که در زمینه ارائه هاست و دامنه فعالیت می نماید. این شرکت همچون سایر همتاهای خارجی خود چون hostgator تمهیدات لازم را برای راه اندازی وب سایت های اینترنتی فراهم می آورد. قطعا متوجه شده اید که فروش های اینترنتی امروزه رونق خوبی دارند اما آیا مطلع هستید که فروشگاه های اینترنتی برای فعالیت به چه پیش نیازهایی نیاز دارند؟

پیش نیاز های لازم برای راه اندازی وب سایت چیست؟
صباهاست یکی از برترین شرکت های هاستینگ داخلی است و با ارائه سرویس هایی چون هاست اختصاصی ، هاست وردپرس ، هاست لینوکس  ، هاست ویندوز و دامنه توانسته دغدغه وب مستران را رفع نماید. در نظر داشته باشید که شرکت های خارجی مانند hostgator این امکان را فراهم می آورند که سرویس هایی با آپتایم بالا داشته باشید تا از لحاظ سخت افزاری تمام نگرانی شما برطرف گردد. صباهاست که از طریق لینک https://saba.host در دسترس می باشد این امکان را برای همه افراد فراهم آورده است تا بتوانند با خیالی آسوده اقدام به خرید هاست، خرید سرور مجازی، خرید دامنه و یا خرید سرور اختصاصی نمایند. صبا هاست تمام تلاش خود را نموده است برای فراهم نمودن سرعت و کیفیت بالا از بروزترین نرم افزارها و سخت افزار ها استفاده نماید تا همچون سرویس دهندگان خارجی کیفیت مناسبی را برای سرویس های داخلی ایجاد نماید.

یک وب سایت اینترنتی که می تواند در زمینه فروشگاهی، اطلاع رسانی و خبری و یا خدماتی فعال نماید لازم است تا حداقل پیش نیاز های لازم یعنی هاست و دامنه را دارا باشد. دامنه ها مخصوصا از نوع بین المللی می بایست در پنل های امن و با کیفیت بین المللی ثبت شوند تا پاسخگویی و کیفیت خوبی داشته باشند. شما با خرید دامنه از طریق لینک https://saba.host/domain-price/  در سایت صباهاست هیچ نگرانی در خصوص تحریم دامنه و مواردی از این قبیل نخواهید داشت. تمام دغدغه شما در خصوص دامنه از طریق پشتیبانی برخط صباهاست رفع می گردد.
خرید سرور مجازی و یا خرید سرور اختصاصی متناسب با نیاز کاربر با انجام شود. فعالیت با سرور که منابع سخت افزاری بیشتری به نسبت هاست فراهم می آورد، نیاز به دانش تخصصی دارد. جهت تهیه سرور باید به این نکته توجه نمایید که شرکت ارائه دهنده دانش کانفیگ و پشتیبانی از سرور را داشته باشد. صبا هاست برای هر نوع نیاز و درخواستی می تواند پاسخگو باشد. برای سایت های پر بازدید که نیاز به سرور های تخصصی دارند، این امکان را فراهم می آورد تا با خرید سرور اختصاصی نیاز کاربر برطرف گردد.

هاست وردپرس نیاز بسیاری از وب مستران
با توجه به اینکه وردپرس امروزه یکی از اسکریپت های خوب و منبع بازی می باشد که اکثر وب سایت ها از آن استفاده می نمایند، لذا نیاز می باشد که شرکت های هاستینگی چون saba.host ، هاست های خود را برای استفاده از آن بروز نمایند. وردپرس CMS پر مصرفی است و همچنین افزونه هایی که برای کار کردن با آن طراحی شده اند، نیاز به منابع بالایی از سمت سرور دارند. از آنجا که خرید سرور مجازی و یا سرور اختصاصی هزینه بالایی دارد، صبا هاست این امکان را برای هاست های خود فراهم آورده تا با بروز نمودن ماژول ها و توابع سمت سرور، هاست های وردپرس را مخصوص وب سایت های وردپرسی ارائه نماید.
 
خرید هاست وردپرس در صبا هاست

اگر جز کاربرانی هستید که در اوایل راه قرار دارید و سایت شما دارای بازدید بالایی نیست پیشنهاد می شود از خدمات میزبانی وب صبا هاست استفاده نمایید زیرا خرید هاست های مذکور از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه است. این امکان در صبا هاست فراهم آورده شده است که چنانچه وب سایت به مرور زمان مورد قبول عام قرار گرفت و نیاز به منابع بالایی داشت، آن را برای خرید هاست وردپرس و یا خرید سرور مجازی یا خرید سرور اختصاصی ارتقا دهید.

چرا صبا هاست به عنوان یکی از شرکت های برتر هاستینگ شناخته می شود؟
تا به اینجا در خصوص پیش نیاز های راه اندازی وب سایت صحبت شد. این مورد عنوان گردید که برای راه اندازی وب سایت نیاز به دامنه و فضا (هاست) برای راه اندازی سایت می باشد. صباهاست جز یکی از شرکت های هاستینگ داخلی است که با فراهم آوردن سرویس های اختصاصی همچون هاست وردپرس و یا خرید دامنه امن و مواردی از این قبیل، توانست اعتماد کاربران خود را جلب نماید.
 

برای خرید هاست از شرکت صبا هاست، با ورود به وب سایت صباهاست از طریق لینک https://saba.host متوجه خواهید شد که واحد پشتیبانی آن به صورت 24 ساعته پاسخگوی کاربران خواهد بود. همچنین این امکان وجود دارد تا بر اساس نیاز خود هرگونه سرویس و با در نظر گرفتن هر میزان بودجه را تهیه نمود. Saba Host این اطمینان را به کاربران خود می دهد تا هیچ زمانی نگرانی بابت تحریم ها و عواقب آن نداشته باشند. ضمانت بازگشت وجه که برای سرویس های این شرکت هاستینگ در نظر گرفته شده است، نشان از اطمینان در خصوص خدماتی است که ارائه می دهند.
 
 
کد مطلب: 60027
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام