۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۲

اشتباه فاحش توییتر در تایید هویت جعلی!

ایتنا - اندروید والز، نماینده جمهوری‌خواه کنگره از رودآیلند، از توییتر تیک آبی معروف را دریافت کرد. اما مشکل کجاست؟ والز وجود خارجی ندارد!
اشتباه فاحش توییتر در تایید هویت جعلی!

یک دانش‌آموز نیویورکی، در عرض کمتر از 30 دقیقه، یک وب‌سایت و یک اکانت کاربری برای نامزد جعلی جمهوری‌خواه کنگره ایجاد کرد. این نوجوان 17 ساله اطلاعات اندرو والز جعلی را به Ballotpedia ارسال کرد. ( Ballotpedia  با توییتر برای شناسایی افراد در تایید تیک آبی همکاری می‌کند)

به گزارش ایتنا از Cnet، این نوجوان به CNN گفت که نه توییتر و نه Ballotpedia درخواست اثبات شخصیت حقیقی با نام اندرو والز با سِمت نامزد کنگره نکردند.

این دانش آموز که هویت وی فاش نشده، می‌گوید:  "من هیچ هدف مخربی از این کار نداشتم فقط می‌خواستم به سادگی تست كنم که آیا توییتر به راحتی فریب می‌خورد یا خیر"

 
توییتر فریب خورد!

اکانت توییتر اندروید والز - نامزد جعلی-  اکنون به حالت تعلیق درآمده و یادداشتی در Ballotpedia آمده است که می‌گوید پروفایل والز جمعه پس از آنکه غیر این موسسه متوجه جریان شد، حذف شده است.
توییتر نیز در توضیح این اتفاق و اشتباه فاحش این شبکه اجتماعی می‌گوید برای اطمینان از صحت حساب‌های نامزدها، روند سختی را در پیش خواهد گرفت.
 
کد مطلب: 60011
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام