۰
plusresetminus
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۴
ضربه ‌ای دیگر به بدنه صنعت بازی‌ سازی:

کنگره توسعه ‌دهندگان بازی 2020 به خاطر کرونا لغو شد

ایتنا- کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی 2020 به دنبال خود داری کمپانی‌های اصلی از شرکت در این کنفرانس به دلیل شیوع کرونا لغو شد.
کنگره توسعه ‌دهندگان بازی 2020 به خاطر کرونا لغو شد
کنفرانس توسعه دهندگان بازی 2020 به دنبال خود داری کمپانی‌های اصلی از شرکت در این کنفرانس به دلیل شیوع کرونا لغو شد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کنگره توسعه‌دهندگان بازی سال 2020 پس از اجتناب شرکای اصلی بازی‌سازی از قبیل فیس‌بوک، مایکروسافت و آمازون از شرکت در این کنفرانس کنسل شد.
 
سازمان دهندگان این کنفرانس که تاریخ برگزاری آن را برای 16 الی 20 مارس ترتیب داده بودند در بیانیه‌ای اعلام کردند که قصد دارند تا برگزاری این کنفرانس ر تا تابستان به تأخیر بیندازند.
 
این بیانیه بعد از اعلام رسمی ابتلای دومین فرد به ویروس کرونا در کالیفرنیا اعلام شد.
همچنین کنفرانس‌های دیگر مانند رخداد توسعه‌دهندگان F8 فیس‌بوک و نیز نمایشگاه موتور جنوا نیز به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شدند و به‌احتمال‌زیاد باقی رخدادهای جهانی دیگر نیز به‌زودی این روند را درپیش خواهند گرفت.
 
 
 
افرادی که قرار بود در این کنفرانس شرکت کنند ایمیلی را دریافت کردند که در آن در رابطه با سوال هایی از قبیل بازپرداخت وجه پرداختی و رزرو هتل‌های داخل بلوک کنوانسیون توضیحاتی داده شده است.
هم‌اکنون برنامه بسیاری از اجراکنندگان این رخداد بر برگزاری آنلاین آن‌ها است.
 
شایان ذکر است که این چندمین رخداد فناوری مهم جهان است که به علت این ویروس لغو می‌شوند و این امر برای شرکت‌های بازی‌سازی نوپا می‌تواند تبعاتی بسیار سنگین به همراه داشته باشد.
 
کد مطلب: 60002
برچسب ها: کرونا
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام