۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۰

سرانجام مایکروسافت کورتانا از لانچر اندروید خود حذف می‌کند

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که مایکروسافت در ماه آوریل دستیار هوشمند کورتانا را از لانچر اندروید حذف خواهد کرد.
سرانجام مایکروسافت کورتانا از لانچر اندروید خود حذف می‌کند
گزارش‌های به‌دست‌ آمده حاکی از آن است که مایکروسافت در ماه آوریل دستیار هوشمند کورتانا را از لانچر اندروید حذف خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد تا تغییرات بسیاری را در دستیار هوشمند کورتانا اعمال کند.
این کمپانی در این رابطه اعلام کرده که تصمیم دارد تا با شروع بهار، تمرکز اصلی این دستیار هوشمند را به سمت بهره‌وری بالا تغییر بدهد.
 
کورتانا درنتیجه این تغییرات برخی از قابلیت‌های مشتری محور خود از قبیل توانایی پخش موزیک و کنترل دستگاه‌های خانه هوشمند را از دست خواهد داد.
علاوه بر این، مایکروسافت قصد دارد تا این دستیار هوشمند  را از نرم‌افزار لانچر سیستم عامل اندروید نیز حذف کند.
 
 مایکروسافت کورتانا
 
مایکروسافت می‌گوید خدمات کورتانا در این نرم‌افزار را تا پایان ماه آوریل به‌صورت کامل قطع خواهد کرد.
این کمپانی در این رابطه اظهار کرده که: «این مرحله بعدی در تکامل کورتانا باعث افزایش و یکپارچه شدن بهره‌وری شخصی این دستیار به‌عنوان یک به‌روزرسانی رایگان برای آخرین نسخه ویندوز 10 که در بهار آیند عرضه می‌شود، خواهد شد.»
 
حذف کورتانا از نرم‌افزار لانچر مایکروسافت، چندان عجیب نیست. اگرچه بسیاری از کاربران این نرم‌افزار را دوست دارند اما این دستیار هوشمند هیچ‌گاه نقطه قوت و درخواست اصلی آنها از لانچر نبوده است.
علاوه بر این، با توقف فعالیت کورتانا در کشورهایی مانند کانادا، استرالیا و بریتانیا در ماه گذشته مشخص بود که مایکروسافت به‌زودی چنین اقدامی را انجام خواهد داد.
 
کد مطلب: 59998
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام