۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۸

تلویزیون‌های اینترنتی تا پایان سال خدمات رایگان ارائه می‌دهند

ایتنا - تلویزیون‌های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد. ‌ترافیک مصرفی این تلوزیون‌ها نیم‌بها محاسبه خواهد شد. ‌
تلویزیون‌های اینترنتی تا پایان سال خدمات رایگان ارائه می‌دهند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد برای جلوگیری از تجمع کمتر برای پیشگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا، تلوزیون‌های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد. ‏ترافیک مصرفی این تلوزیون‌ها نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، از اولین روز اسفند که خبر رسمی ورود ویروس کرونا به کشور منتشر شد تا کنون، شیوع بیماری کووید 19 که میزبان این ویروس است، روند صعودی داشته و در حال گسترش است. به همین دلیل از آنجاکه حضور در مکان‌های عمومی از بیشترین احتمالات ابتلا به این ویروس و ابتلا به آن به آسانی با قرار گرفتن در معرض عطسه‌ها و سرفه‌های یک مبتلا و دست دادن با وی است، مسئولان سعی در کاهش حضور افراد در اماکن عمومی دارند.

با توجه به این شرایط از همان زمان که اعلام شد مواردی از ابتلا به ویروس کرونا در ایران مشاهده شده است، دانشگاه‌ها و مراکز تحصیلی یک به یک تعطیل شدند و این تعطیلی برای هفته جاری هم تمدید شد. به همین دلیل برخی از شرکت‌های اینترنتی تلاش کردند امکاناتی از جمله ارائه خدمات آنلاین به‌صورت رایگان را در اختیار کاربران قرار دهند.

در این راستا محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - در صفحه توییتر خود نوشت: تلویزیون‌های اینترنتی، ارائه خدمات رایگان خود را تا پایان سال ادامه خواهند داد. ‌ترافیک مصرفی این تلوزیون‌ها نیم‌بها محاسبه خواهد شد. ‌همچنین ترافیک کلیه کلاس‌های آموزشی مجازی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش و وزارت علوم، برای کاربران رایگان خواهد بود.

پیش از این هم جهرمی درباره فراهم بودن امکان آموزش از راه دور گفته بود که با توجه به احتمال تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان سال، برای همکاری با وزارت علوم و آموزش و پرورش، امکانات ویژه‌ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم کردیم تا میلیون‌ها دانش‌آموز و دانشجو ضمن حفظ سلامت خود، از تحصیل علم هم جا نمانند.
کد مطلب: 59995
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام