۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۴۷

یک خبر بزرگ: وارن بافت آیفون‌دار شد

ایتنا - پیش از این تغییر اساسی، بافت از یک گوشی تاشو قدیمی مدل SCH-U320 استفاده می‌کرد. او این گوشی را به قیمت کمتر از 30 دلار خرید.
یک خبر بزرگ: وارن بافت آیفون‌دار شد
آنچه قابل تصور نبود رخ داده است: پس از سال‌ها استفاده از یک گوشی تاشو بسیار ارزان‌قیمت، وارن بافت، میلیاردر و سرمایه‌گذار معروف اپل، صاحب یک آیفون شد.
مدیر عامل برکشایر هاتاوی در برنامه صبحگاهی Squawk Box شبکه CNBC به این موضوع اذعان کرد، تا به این ترتیب یکی از قدیمی‌ترین نمودهای سبک زندگیش را تغییر داده باشد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، مشخصا او گفت که از یک آیفون 11 استفاده می‌کند.
بافت خاطرنشان کرد که قبلا آیفون‌هایی گرفته بود، از جمله از تیم کوک مدیرعامل اپل.
با این وجود هنوز یک سوال باقیست که کنجکاوی را بر می‌انگیزد: آیا او از یک آیفون 11 استفاده می‌کند؟ یا یک آیفون 11 پرو یا آیفون 11 پرو مکس؟ 
آیا از سیستم متمایز سه دوربینه آیفون 11 پرو استفاده می‌کند یا عملکرد کیفیت بالای آیفون 11 معمول برایش کافی است؟
 


از مصاحبه وی با CNBC تا حدی منطقی می‌توان فهمید که مدل گوشی برایش مهم نیست؛ بافت گفت که عمدتا از آن صرفا برای برقراری تماس تلفنی استفاده می‌کند.
 
پیش از این تغییر اساسی، بافت از یک گوشی تاشو قدیمی مدل SCH-U320 استفاده می‌کرد. او این گوشی را به قیمت کمتر از 30 دلار خریده بود. (فوربس می‌گوید که بافت حدود 88 میلیارد دلار دارایی دارد.) این که وی این مدت طولانی آن گوشی را حفظ کرده بود، با وجود اینکه برکشایر هاتاوی مالک بیش از 5 درصد سهام اپل است، جای شگفتی دارد.
  
 
کد مطلب: 59987
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام