۰
plusresetminus
شنبه ۹ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۱:۵۹

وان‌درایو بر روی اندروید به حالت تاریک و ویژگی حافظه «در این روز» مجهز شد

ایتنا‌ - یک قابلیت جدید که شاید قدری نامعمول به نظر برسد گزینه گذشته‌نگر On this day (در این روز) است که عکس‌هایی که در سال‌های گذشته در آن روز گرفته‌اید را نشان خواهد داد.
وان‌درایو بر روی اندروید به حالت تاریک و ویژگی حافظه «در این روز» مجهز شد
مایکروسافت اخیرا در حال گستراندن زبان زیباشناختی طراحی فلوئنت (Fluent Design) به جاهای بیشتری که در آن حضور دارد بوده است.
این فقط به PCها یا حتی وب مربوط نمی‌شود، همانگونه که اپ جامع مایکروسافت آفیس نشان داده است.
با اینکه این اپ جدید اندرویدی برای شما امکان دسترسی به برخی از فایل‌هایتان که بر روی وان‌درایو داشته‌اید را فراهم آورده است، ولی ممکن است نهایتا بخواهید که به کل فایل‌هایتان دسترسی پیدا کنید.

خوشبختانه، مایکروسافت اکنون در اپ وان‌درایو خود تغییراتی بر اساس Fluent ایجاد نموده، و در عین حال چند قابلیت جدید نیز به آن در زمانی که در حال استفاده از Fluent باشید افزوده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اسلش‌گیر، بزرگ‌ترین تغییر بصری حاصل از این اقدام احتمالا حالت تاریک برای این اپ خواهد بود، که یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌هایی است که این روزها بر روی هر اپ یا نسخه اندرویدی قابل مشاهده است، با این هدف که وقتی دنبال فایل‌های مورد نظرتان می‌گردید به چشمتان فشار بی‌موردی وارد نشود.
 
این نوطراحی از فولدرها و تم‌ها فراتر می‌رود. آیکون لنز برای اسکن اسناد جای خود را به یک دوربین داده تا مشخص‌تر شود که اقدام مربوطه چه کاری خواهد کرد.
دسترسی پیدا کردن به ابزارهایی برای حاشیه‌نویسی PDFها، در پایین گوشی، نیز تسهیل شده است تا نشانگذاری اسناد به مراتب آسان‌تر شود.
 


یک قابلیت جدید که شاید قدری نامعمول به نظر برسد، گزینه گذشته‌نگر On this day (در این روز) است که عکس‌هایی که در سال‌های گذشته در آن روز گرفته‌اید را نشان خواهد داد.
این به یک قابلیت رایج در سایت‌های شبکه‌های اجتماعی و مخزن‌های عکس ابری مانند Google Photos و iCloud تبدیل شده است.
این قابلیت بر روی وان‌درایو، که احتمال اینکه تصاویر مرتبط با کار در آن نگهداری شود بیشتر از عکس‌های خانوادگی است، ممکن است زائد به نظر برسد.
 
وان‌درایو برای اندروید همچنین چند آپدیت کاربردی دریافت نموده است، مانند امکان جست‌وجوی فایل‌ها هم بر روی حساب شخصیتان و هم مخزن اشتراک‌گذاشته‌شده.
با این حال، برخی از اینها برای کاربران معمول وان‌درایو آشنا باشند چرا که از مدت‌ها پیش بر روی نسخه‌های وب و iOS قابل دسترسی بوده‌اند، ولی، متاسفانه، اندروید از این قافله عقب بوده است.
  
 
کد مطلب: 59977
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام