کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تأسیس بزرگ‌ترین ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط پورشه در اروپا

سايت خبری ايتنا , 10 اسفند 1398 ساعت 11:29

ایتنا- گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی پورشه به‌تازگی قوی‌ترین مکان شارژ خودروهای برقی در اروپا را افتتاح کرده است.


گزارش‌های به‌دست‌آمده حاکی از آن است که کمپانی پورشه به‌تازگی قوی‌ترین مکان شارژ خودروهای برقی در اروپا را افتتاح کرده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کمپانی پورشه در اقدام اخیر خود از پارک شارژ خودروهای برقی‌اش رونمایی کرد. این خودروساز به‌تازگی سریع‌ترین پارک شارژ جهان را در شرق آلمان راه‌اندازی کرده است و کاربران می‌توانند با توان 350 کیلوواتی خودروی خود را شارژ کنند.
 
علاوه بر این کمپانی پورشه از مدت‌زمان انتظار برای شارژ خودروهای برقی استفاده کرده و در نزدیکی این محل شارژ مرکزی ایجاد کرده است که در آن به نمایش محصولات خود می‌پردازد. به‌این‌ترتیب کاربران در مدت‌زمان انتظار برای شارژ خودروی خود می‌توانند به این مرکز سر بزنند و علاوه بر وقت‌گذرانی به تماشای محصولات جدید پورشه و برنامه‌ریزی برای خرید آن‌ها در آینده بپردازند.
 

 ایستگاه شارژ خودروهای برقی توسط پورشه در اروپا
 
ساخت مکان‌های شارژ این‌چنینی اگرچه برای صاحبان خودروهای برقی در ابتدا خبر خوبی است اما به‌گونه‌ای نشان‌دهنده مشکلات عدیده خودروهای برقی در شرایط موجود نیز هست. اگرچه پارک شارژ جدید پورشه بسیار پیشرفته و رضایت‌بخش است اما تنها یکی از آن‌ها در دنیا وجود دارد و کاربران تنها در یک مشیر می‌توانند از آن استفاده کنند.
 
بااین‌حال اگر بخواهیم خوش‌بینانه به موضوع نگاه کنیم می‌توانیم این ابداع جدید پورشه را به‌عنوان آینده‌ای جدید برای خودروهای برقی در نظر بگیریم و امیدوار باشیم که سایر خودروسازهای توانمند نظیر تسلا نیز در آینده‌ای نه‌چندان دور قابلیت‌های این‌چنینی را در اختیار مشتریان خود قرار بدهند.
 


کد مطلب: 59960

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59960/تأسیس-بزرگ-ترین-ایستگاه-شارژ-خودروهای-برقی-توسط-پورشه-اروپا

ايتنا
  https://www.itna.ir