۰
plusresetminus
شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۶

بازگشت HTC به بازار تلفن همراه باعرضه یک همراه 5G در سال 2020

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که اچ.تی.سی در آینده‌ای نه‌چندان دور از تلفن همراه هوشمند مجهز به فناوری 5G خود رونمایی خواهد کرد.
بازگشت HTC  به بازار تلفن همراه باعرضه یک همراه 5G در سال 2020
گزارش‌ها حاکی از آن است که اچ.تی.سی در آینده‌ای نه‌چندان دور از تلفن همراه هوشمند مجهز به فناوری 5G خود رونمایی خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، اچ.تی.سی این روزها تمام تمرکز خود را روی ساخت هدست‌های واقعیت مجازی گذاشته است اما صنایع تلفن همراه هوشمند را نیز فراموش نکرده است. ایو مایتره به‌عنوان مدیر این کمپانی در طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که اولین تلفن همراه 5G اچ تی سی در حدود سال 2020 به بازار عرضه خواهد شد.
 
اطلاعات مرتبط با سخت‌افزار این تلفن همراه هوشمند هنوز در دسترس نیست اما احتمال می‌رود که با یک همراه هوشمند پرچم‌دار و رده‌بالا سروکار داشته باشید. البته ازآنجایی‌که تراشه سازانی مانند مدیاتک و کوالکام پردازنده‌های میان رده 5G به بازار عرضه کرده‌اند می‌تواند نتیجه گرفت که انتخاب اچ تی سی لزوماً به ساخت یک دستگاه پرچم‌دار محدود نیست.
 
 بازگشت HTC  به بازار تلفن همراه باعرضه یک همراه 5G
 
مایتره این اقدام را به‌عنوان بخشی از هدف بزرگ‌تر خود برای توسعه فناوری 5G و گسترش آن برای کاربری‌های دیگری از قبیل واقعیت افزوده تعمیم داده است. همان‌طور که می‌دانید، پهنای باند و تأخیر کم‌تر فناوری 5G برای نرم‌افزارهای واقعیت مجازی که نیاز به ‌سرعت اینترنت بالایی دارند بسیار کاربردی است.
 
البته هنوز مشخص نیست که اچ.تی.سی چه زمانی تلفن همراه هوشمند جدید خود را عرضه کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این کمپانی به هیچ عنوان به این هدف خود نزدیک نیست و از سال 018 تاکنون تلفن همراه رده‌بالایی را به بازار عرضه نکرده است. این کمپانی هم‌اکنون به‌واسطه دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای مانند Exodus 1s شناخته می‌شود. بااین‌حال اخبار مرتبط با فناوری 5G حاکی از آن است که اچ.تی.سی هنوز به بازار و برند تلفن‌های همراه هوشمند خود پایبند است.
 
کد مطلب: 59957
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام