کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پرچمداران 5G در بازار موبایل 2020 آشنا شوید

5 اسفند 1398 ساعت 11:10

ایتنا - از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت‌اند.



خیل عظیمی از کاربران در سال جاری میلادی تمایل زیادی به خریداری و استفاده از گوشی‌های هوشمند مجهز به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G پیدا کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، در طول یکی دو سال اخیر شرکت‌های تولیدکننده موبایل بسیاری به سمت و سوی توسعه و تولید گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت روی آورده‌اند.

از آنجایی که بازارهای جهانی موبایل در سال‌های گذشته با رکود بی‌سابقه‌ای مواجه شده است، حالا به نظر می‌رسد که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری پیش‌بینی کرده‌اند که سهم فروش گوشی‌های مجهز به فناوری شبکه 5G از ۰.۵ درصد در سال ۲۰۱۹ میلادی به ۲۶ درصد در سال ۲۰۲۳ میلادی افزایش پیدا خواهد کرد و این بدان معناست که آینده موفقیت‌آمیز و روشنی پیش روی گوشی‌های هوشمند مجهز به این فناوری قرار دارد و شبکه نسل پنجم اینترنت همراه نیز در سال‌های آینده با پیشرفت و توسعه قابل توجهی روبرو خواهد شد.

از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت 5G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت‌اند.

در این گزارش که در وب سایت t3 آمده است،  به معرفی گوشی‌های مجهز به قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه 5G که کاربران و علاقمندان هم اکنون قادر به خریداری آن در بازارهای جهانی هستند، خواهیم پرداخت:
 

گلکسی اس۱۰ 5G سامسونگ (SAMSUNG GALAXY S10 5G)





گلکسی اِی۹۰ 5G سامسونگ (SAMSUNG GALAXY A90 5G)





می‌میکس ۳ 5G شیائومی (XIAOMI MI MIX 3 5G)





گلکسی نوت ۱۰ پلاس 5G سامسونگ (SAMSUNG GALAXY NOTE 10+ 5G)




وان پلاس ۷ پرو ۵G (ONEPLUS ۷ PRO ۵G)




هواوی میت ایکس (HUAWEI MATE X)




هواوی میت ۲۰ ایکس (HUAWEI MATE 20 X 5G)




اوپو رنو (OPPO RENO 5G)




موتو زد ۳ (MOTO Z3)


کد مطلب: 59934

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59934/پرچمداران-5g-بازار-موبایل-2020-آشنا-شوید

ايتنا
  https://www.itna.ir