۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۸

قابلیت جدید اسپاتیفای برای ارائه متن شعر به صورت همزمان با پخش موسیقی

ایتنا - سیستم پخش موسیقی آنلاین اسپاتیفیای به سراغ یک گام جدید در راستای بهبود شرایط خدمات خود رفته است و در همین راستا نیز قابلیتی جدید را به سیستم استریم موسیقی خود اضافه کرده است.
قابلیت جدید اسپاتیفای برای ارائه متن شعر به صورت همزمان با پخش موسیقی
سیستم پخش موسیقی آنلاین اسپاتیفیای به سراغ یک گام جدید در راستای بهبود شرایط خدمات خود رفته است و در همین راستا نیز قابلیتی جدید را به سیستم استریم موسیقی خود اضافه کرده است.
 
به‌ گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، این قابلیت جدید اسپاتیفای موجب می‌شود که کاربران بتوانند به‌صورت همزمان با پخش شدن موسیقی در دستگاهشان شاهد پخش شدن متن شعر نیز باشند.
 
یکی از کاربران اسپاتیفای به تازگی این موضوع را کشف کرده است و به سرعت به سراغ شبکه اجتماعی توییتر رفته است تا خوشحالی خود از این قابلیت جدید را با سایر کاربران به اشتراک بگذارد.
 
البته این قابلیت برای اسپاتیفای جدید است، ولی پیش از این سایر سرویس‌های استریم موسیقی نیز به سراغ این قابلیت رفته بودند و برای مثال سیستم پخش موسیقی اینستاگرام از مدتی پیش این قابلیت را به کاربران خود ارائه می‌کرد.
 
 
 
البته کسانی که از قدیم از اسپاتیفای استفاده می‌کنند می‌دانند که این شرکت در سال 2016 نیز این ویژگی را به کاربران خود ارائه کرده بود، ولی به خاطر عدم توافق با شرکت تامین کننده این متون شعر یعنی Musixmatch، این قابلیت را متوقف ساخته بود.
 
با این حال سرانجام این دو شرکت به توافق رسیده‌اند و به همین دلیل نیز بار دیگر شاهد تامین متون شعر آهنگ‌های موجود بر روی اسپاتیفای توسط شرکت Musixmatch خواهیم بود.
 
البته هنوز معلوم نیست که این قابلیت در چه زمانی برای تمامی مناطق جهان قابل دسترسی خواهد بود و در حال حاضر برخی از نقاط جهان از این مزیت بهره‌مند بوده و تعداد زیادی از مناطق از آن بی‌بهره هستند زیرا این فناوری در مرحله تست قرار دارد.
کد مطلب: 59929
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام