۱
۰
plusresetminus
يکشنبه ۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۱۹

سامسونگ فناوری تلفن تاشوی خود را به سایر شرکت‌ها می‌فروشد

ایتنا - تلفن‌های همراه تاشو در بازار مصرف به پدیده‌ای محبوب بدل شده‌اند و در این میان سامسونگ به عنوان یکی از سردمداران در طراحی و عرضه تلفن‌های همراه هوشمند تاشو به سراغ رویکرد جدیدی برای همه‌گیر کردن این نوع طراحی رفته است.
سامسونگ فناوری تلفن تاشوی خود را به سایر شرکت‌ها می‌فروشد
تلفن‌های همراه تاشو در بازار مصرف به پدیده‌ای محبوب بدل شده‌اند و در این میان سامسونگ به عنوان یکی از سردمداران در طراحی و عرضه تلفن‌های همراه هوشمند تاشو به سراغ رویکرد جدیدی برای همه‌گیر کردن این نوع طراحی رفته است.
 
به‌ گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، در حقیقت سامسونگ قصد دارد تا فناوری تولید تلفن‌ همراه هوشمند با بدنه و نمایشگر تاشو را به شرکت‌های دیگر بفروشد و به این ترتیب اجازه ساخت محصولات جدیدی بر اساس این فناوری را به کاربران بدهد.
 
البته شرکت سامسونگ هنوز اعلام نکرده است که مشتریان این فناوری چه شرکت‌هایی هستند، ولی مشتریان احتمالی این فناوری بسیار زیاد هستند و به همین دلیل نیز باید انتظار استقبال از این فناوری داشت.
 
البته شرکت‌هایی مانند موتورولا که خودشان فناوری مشابهی را در اختیار دارند، به احتمال فراوان جایی در لیست مشتریان بالقوه این فناوری نخواهند داشت.
 
 
بر اساس اعلام شرکت سامسونگ، این فناوری بر روی دو مولفه ظرافت و استقامت به صورت همزمان تمرکز کرده است و به همین دلیل نیز شرکت کورنینگ نیز به سراغ طراحی یک لایه محافظ سازگار با این فناوری رفته است.
 
این لایه حفاظتی در حقیقت یک لایه بسیار نازک و 0.1 میلی‌متری است که می‌تواند به شعاع 5 میلیمتر تا خورده و در عین حال مقاومت خود را نیز از دست ندهد.
 
شرکت سامسونگ فعلا درباره این موضوع سکوت اختیار کرده است، ولی منابع معتبر این موضوع را تائید کرده‌اند و باید منتظر ماند تا این غول کره‌ای سرانجام اطلاعات بیشتر را به صورت مستقیم در اختیار رسانه‌ها قرار بدهد.
 
کد مطلب: 59928
برچسب ها: سامسونگ
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که اگه طرحشو انحصاری تو دست خودش نگه داره خیلی بهتره
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام