کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گوشی هوشمند ویژه‌ای که به جای تا شدن، کشویی باز می شود

سايت خبری ايتنا , 15 اسفند 1398 ساعت 12:07

ایتنا- بازار تلفن‌های همراه دوباره پس از یک دور کامل به سراغ بازسازی مدل‌های تاشو آمده است و این بار نوبت به یک طراحی جدید رسیده است که به جای تا شدن، به‌صورت کشویی عمل می‌کند.


بازار تلفن‌های همراه دوباره پس از یک دور کامل به سراغ بازسازی مدل‌های تاشو آمده است و این بار نوبت به یک طراحی جدید رسیده است که به جای تا شدن، به‌صورت کشویی عمل می‌کند.
 
به‌ گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، شرکت چینی تی‌.سی.ال به تازگی به سراغ ارائه یک محصول جدید رفته است که شامل رویکردی متفاوت برای طراحی تلفن‌های همراه هوشمند در جهان است.
 
در حقیقت این اختراع از رویکرد جدید مشتریان بازار و استقبال بسیار زیاد آن‌ها از طراحی تغییر پذیر ظاهر تلفن‌های همراه هوشمند است و به صورتی عمل می‌کند که برای افزایش دادن ابعاد نمایشگر، به جای ایجاد کردن ساختار تاشو به سراغ استفاده از یک بدنه کشویی رفته است.
 
این تلفن همراه در حالت عادی یک همراه هوشمند است ولی نمایشگر آن به نحوی طراحی شده است که از کناره به صورت کشویی باز شده و عملا ابعاد دستگاه را دو برابر می‌سازد.
 

 
 
در این شرایط دستگاه شباهت زیادی به یک تبلت خواهد یافت و به این ترتیب طراحی دستگاه در نوع خود بسیار منحصور به فرد خواهد بود و می‌توان این محصول را رقیبی بزرگ برای محصولات تاشوی شرکت‌هایی مانند سامسونگ و موتورولا دانست.
 
از اطلاعات سخت‌افزاری این تلفن همراه اطلاعات چندان زیادی در دست نیست ولی تصاویر منتشر شده نشان دهنده این هستند که این دستگاه قرار است تا یک دوربین چهارگانه را در اختیار کاربران خود بگذارد.
 
به این ترتیب این طرح مفهومی و مدل پیش ساخت به احتمال فراوان به یک محصول نهایی تبدیل خواهد شد ولی هنوز مشخص نیست که چه زمانی شاهد عرضه رسمی و یا حتی معرفی رسمی این مدل خواهیم بود.
 


کد مطلب: 59926

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59926/گوشی-هوشمند-ویژه-ای-جای-شدن-کشویی-باز-می-شود

ايتنا
  https://www.itna.ir