۰
plusresetminus
جمعه ۱ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۲۲

فیس بوک به کاربرانش پیشنهاد می‌کند که در قبال فایل‌های صوتیشان به آنها پول بدهد

ایتنا - Viewpoints برای فقط یک جلسه به شرکت‌کنندگان در تحقیق پول نمی‌دهد و آنها برای اینکه واجد شرایط دریافت مبلغی حتی در حد 5 دلار شوند باید 1000 امتیاز جمع کنند.
فیس بوک به کاربرانش پیشنهاد می‌کند که در قبال فایل‌های صوتیشان به آنها پول بدهد
قیس‌بوک در مواردی در گذشته نیز به کاربران از بابت در اختیار قرار دادن داده‌هایی از خودشان به این غول شبکه‌های اجتماعی پول پرداخت کرده است.
البته اخیرا کشف شد که فیسبوک چنین طرحی را تحت نامی اندکی متفاوت به اجرا در آورده بود و به این طریق خط مشیهای اپ استور را دور زده و نقض می‌کرد، تا اینکه اپل دست به کار شده و مانع از آن شد.
اکنون، فیس‌بوک یک اپ «تحقیقاتی» رسمی‌تر را عرضه نمود که عملا همین کار را انجام می‌داد ولی به شکلی صادقانه‌تر.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اسلش‌گیر، به نقل از ورج، فیس‌بوک برای شما این امکان را فراهم خواهد آورد که فایل‌های ضبط شده صوتی را در قالب یک برنامه جدید به نام Pronunciations در اپ تحقیقات بازار Viewpoints آن ارائه کنید.
این برنامه بیشتر بر دریافت نمونه‌های صوتی از کابران به جای پاسخ دادن به نمونه‌ها متمرکز است.

هر شرکت‌کننده در این برنامه کافیست که عبارت Hey Portal را برای آغاز فرایند بگویید و پس از آن نام یکی از دوستانتان را بگویید(نگران نباشید، فیسبوک از قبل از نام دوستان شما مطلع شده است). هر جلسه (سشن) دربرگیرنده دوبار تکرار این عبارت برای 10 دوست می‌شود. 
 


اگر فکر می‌کنید که فیس‌بوک از این برنامه منفعتی کسب کند اشتباه تصور کرده‌اید. این کار حداقل به صورت مستقیم نخواهد بود. Viewpoints برای فقط یک جلسه به شرکت‌کنندگان در تحقیق پول نمی‌دهد و آنها برای اینکه واجد شرایط دریافت مبلغی حتی در حد 5 دلار شوند باید 1000 امتیاز جمع کنند.
در این حالت، هر جلسه (10 دوست، دو عبارت برای هر یک) فقط معادل با 200 امتیاز می‌شود.
 
البته این قطعه‌های گفتاری توسط فیس‌بوک برای بهبود سیستم‌های یادگیری ماشینی آن در حال استفاده هستند و از این رو این شرکت در بلندمدت از آن منتفع خواهد شد؛ و، با توجه به جذابیت جبرانسازی درآمدی این طرح، غیرمنتظره نخواهد بود که تعداد زیادی از کاربران فیس‌بوک بلافاصله از این پیشنهاد استقبال کند، فارغ از اینکه هزینه‌های بالقوه آن چه باشد.
 
کد مطلب: 59924
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام