کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

عرضه کلید امنیتی تایتان گوگل برای اروپا

3 فروردين 1399 ساعت 2:18

ایتنا - کمپانی گوگل کلیدهای امنیتی تایتان مجهز به فناوری یواس‌بی نوع C خود را به‌زودی برای کشورهای مختلف دنیا عرضه خواهد کرد.


کمپانی گوگل کلیدهای امنیتی تایتان مجهز به فناوری یواس‌بی نوع C خود را به‌زودی برای کشورهای مختلف دنیا عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، کلیدهای امنیتی تایتان کمپانی گوگل هم‌اکنون در مناطق مختلفی در دسترس هستند.
این کمپانی یک ماه بعد از رونمایی از این کلیدهای امنیتی، آنها را در ایالات‌ متحده به‌صورت گسترده عرضه کرد، ولی کاربران کشورهای دیگر به‌صورت محدود به آنها دسترسی داشتند.
 
هم‌اکنون این غول فناوری اعلام کرده است که باندل کلید امنیتی تایتان که حاوی یک کلید USB-A/NFC و یک کلید Bluetooth/USB/NFC است را در فروشگاه آنلاین گوگل در اتریش، آلمان، ایتالیا، اسپانیا و سوییس به فروش می‌رساند.
علاوه بر این، کلید یواس‌بی نوع C این سازه نیز هم‌اکنون در کانادا، فرانسه، ژاپن و بریتانیا برای فروش آماده است.

گوگل پیش‌ از این نیز این باندل را در این مناطق عرضه کرده بود، اما کاربران این کشورها هم‌اکنون می‌توانند کلیدهایی را خریداری کنند که با دستگاه‌های یواس‌بی نوع C آنها مطابقت دارد.

 
 
گوگل از مدت‌ها پیش سعی داشته است تا استفاده از سخت‌افزار کلیدهای امنیتی را ترویج داده و برتری آنها نسبت به تشخیص هویت دوعاملی را برای کاربران تشریح کند.
زمانی که این کمپانی کلیدهای تایتان را عرضه کرد، اعلام کرد که می‌تواند با مجبور کردن 85 هزار کارمند این کمپانی به استفاده از کلیدهای امنیتی توانسته است حملات فیشینگ را به‌صورت کامل متوقف کند.
 
اگرچه کاربران کشورهای دیگر می‌تواند کلیدهای امنیتی برندهای دیگری به‌ غیر از گوگل را خریداری کنند، اما این کمپانی پیشتاز در زمینهٔ امنیت سایبری قصد دارد تا به‌زودی این کلیدها را به بازارهای دیگر جهان نیز عرضه کرده و امنیت کاربران را بیش‌ از پیش افزایش بدهد.
 


کد مطلب: 59919

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59919/عرضه-کلید-امنیتی-تایتان-گوگل-اروپا

ايتنا
  https://www.itna.ir