۰
plusresetminus
پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱

نوروز 99 با محبوب‌ترین تورهای ترکیه مقتدرسیر

استانبول مقصدی ویژه و ایده‌آل برای سفر باشد و تور استانبول نوروز 99 انتخابی فوق‌العاده برای سفر عید شما باشد. پس با مقتدرسیر تماس گرفته و بهترین خرید سال خود را انجام دهید.
نوروز 99 با محبوب‌ترین تورهای ترکیه مقتدرسیر
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ترکیه، مقصد محبوب سفرهای ایرانیان. این کشور همسایه، چند شهر بسیار محبوب در سطح دنیا دارد و وقتی مردمی از سراسر این کره‌ی خاکی به آن‌ها سفر می‌کنند، مردم ما نیز برای سفرهای‌شان این مقاصد را انتخاب خواهند کرد. از میان تمامی شهرهای ترکیه، استانبول و آنتالیا، محبوبیت بیشتری دارند. پای سفرهای نوروزی هم که به میان بیاید، این دو شهر در صدر برترین تورهای گردشگری قرار خواهند گرفت. آژانس مقتدرسیر با سابقه‌ای بیش از یک دهه‌ای در برگزاری تورهای خارجی به عنوان یکی از مطرح‌ترین آژانس‌های این مسیرها تلاش می‌کند تا شما را با شرایط تورهای این مقاصد بیشتر آشنا کند.
 

طبیعت زیبای آنتالیا، سفر رویایی در نوروز 99



تور آنتالیا نوروز 99 با موارد مختلفی از دیگر شهرهای ترکیه متفاوت می‌شود، آب و هوای بسیار خوب آن در ایام بهار است. آب و هوایی که مسافران را به این شهر ساحلی ترکیه می‌کشاند و هتل‌های لوکس آن‌جا نیز با برگزاری انواع برنامه‌های تفریحی، تور آنتالیا را برای گردشگران، ایامی شاد و لذت بخش می‌سازند. این برنامه‌ها عموما توسط هنرمندان ایرانی انجام می‌شوند که اجراهای متعددی در نوروز برای علاقه‌مندان خود خواهند داشت. فراموش نکنید که این هتل‌ها و دیگر نقاط تفریحی آنتالیا، برنامه‌ها مفصل‌‌تری نیز برای شما دارند تا شب‌های تور نوروز 99 آنتالیا را، به روزهایی فراموش نشدنی برای‌تان بدل کنند.

در سفر به آنتالیا نقاط مختلفی هستند که حتما باید از آن‌ها بازدید کنید و با توجه به آب و هوای خوبی که از آن یاد کردیم، بازدید از این نقاط برای‌تان بسیار لذت‌بخش خواهد بود. بازدید از شهر قدیم، اسکله‌ی آن و مناره ییویلی از اولین این مراکز خواهند بود. جایی دیدنی با محیطی گرم که مناظر زیبایی نیز برای‌تان به ارمغان خواهد آورد. از دیگر نقاط تاریخی مهم شهر می‌توان به دیوار هادریان و همچنین کاخ رومی اشاره کرد و البته نباید بازدید از موزه‌ی آنتالیا را نیز فراموش کنید که بهترین در تمام ترکیه محسوب می‌شود.
درست است که هنوز در آنتالیا هوا آن‌قدر گرم نشده که بتوانید در آب دریا شنا کنید، اما این هوا برای گشت در ساحل و همچنین دیگر نقاط طبیعی این شهر و اطراف‌ش بسیار مطلوب است. به این منظور پیشنهاد می‌کنید به ساحل کونیالتی یا لارا بروید یا از غار کاراین دیدن کنید. چندین آبشار زیبا، محیط‌های طبیعی و نقاط دیدنی نیز در اطراف شهر واقع شده که برای یک گردش نیم‌روزه عالی هستند.

تور آنتالیا بدون خرید کردن کامل نیست زیرا این شهر چندین مرکز خرید بزرگ و عالی دارد که اگر بخواهید از برندهای مطرح جهان چیزی بخرید، حتما باید به آن‌جاها رجوع کنید. از جمله این مراکز خرید، تراسیتی، مرکز خرید آنتالیا و میگروس هستند که در خود مجموع پارک بازی، انواع رستوران‌ها و همچنین مجموعه‌های سینمایی را میزبانی می‌کنند. اما در خود شهر و بازارها نیز می‌توانید چیزهای ارزانِ خوب و همچنین سوغات‌هایی باارزشی برای خرید پیدا کنید. مخصوصا اگر به ساحل لارا رفتید، حتما سری به بازار این ساحل بزنید که جایی بسیار خوب برای خرید به حساب می‌آید.
 

استانبول و شگفتی‌هایش، میزبان نوروز 99


یکی دیگر از سفرهای بسیار خوب ترکیه برای تعطیلات، تور نوروزی استانبول است. سفر به شهری پر از شگفتی‌های دیدنی که از تاریخ غنی این شهر سرچشمه می‌گیرد. استانبول شهری در مرز بین اروپا و آسیاست و نوار آبی زیبایی به نام تنگه بسفر آن را به دو بخش تقسیم کرده است. همین تنگه‌ی زیبا یکی از مهم‌ترین دیدنی‌های استانبول است که به واسطه هوای بهاری و دل‌چسب شهر، می‌توانید به خوبی از آن لذت برده و به گشت و گذار در آب یا در کنار آن بپردازید.

تور استانبول به داشتن هتل‌های متنوع و متفاوت از هم معروف است. شهری که هم هتل‌های لوکس و 5 ستاره و البته گران زیادی دارد، هم هتل‌های مقرون به صرفه و در عین حال خوب که جان می‌دهند برای سفرهای خانوادگی در عید امسال. شما با انتخاب تورهای آژانس مقتدرسیر، این فرصت را دارید تا از میان مجموعه‌ای متنوع از هتل‌های مختلف، یکی را برای سفر خود انتخاب کنید. البته مشاوران ما نیز برای ارائه مشاوره همیشه پاسخگوی شما خواهند بود و اگر شما شناختی از این هتل‌ها ندارید، آن‌ها می‌توانند بهترین‌ها بر اساس شرایط و توان مالی‌تان را به شما پیشنهاد کنند. همچنین ارائه تورها در زمان‌های مختلف نوروز و همچنین تنوع در شرایط و مدت تورها نیز از دیگر برتری‌هایی است که با انتخاب تور نوروز 99 استانبول آژانس مقتدرسیر، نصیب‌تان خواهد شد.

در تور استانبول شما فرصت دیدن از بعضی از بناهای تاریخی مهم منطقه را خواهید داشت. بناهایی همچون مسجد ایاصوفیه یا برج گالاتا که از اهمیت زیادی برخوردارند. همچنین مراکز تفریحی زیادی همچون پارک‌ها، تفریحات شبانه یا انواع سینماها و گالری‌های هنری نیز در دسترس شما خواهند بود.
برای خرید نیز می‌توانید به چندین و چند مرکز خرید و بازار شهر مراجعه کنید و بهترین‌ها را برای خود و خانواده‌تان تهیه کنید. تمامی این پارامترها است که باعث می‌شود استانبول مقصدی ویژه و ایده‌آل برای سفر باشد و تور استانبول نوروز 99 انتخابی فوق‌العاده برای سفر عید شما باشد. پس با مقتدرسیر تماس گرفته و بهترین خرید سال خود را انجام دهید.
 
 
کد مطلب: 59895
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام