۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۱

استریم آنلاین موسیقی روی ساعت اپل بدون نیاز به آیفون

ایتنا- نرم‌افزار اپل واچ استریم موسیقی پاندورا در طی به‌روزرسانی جدید خود از اتصال به یک آیفون برای پخش موسیقی بی‌نیاز شده است.
استریم آنلاین موسیقی روی ساعت اپل بدون نیاز به آیفون
نرم‌افزار اپل واچ استریم موسیقی پاندورا در طی به‌روزرسانی جدید خود از اتصال به یک آیفون برای پخش موسیقی بی‌نیاز شده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، اگر شما نیز یکی از کاربران نرم‌افزار استریم موسیقی پاندورا هستید دیگر برای گوش دادن به موسیقی مورد نظرتان به اتصال به یک آیفون نیازمند نخواهید بود.
این نرم‌افزار اپل واچ به‌گونه‌ای به‌روز شده است که برای استریم موسیقی و پادکست‌ها به اتصال به یک آیفون نیازمند نباشد.
 
شما تا زمانی که به یک شبکه وای‌فای وصل هستید یا اتصال دیتای شما برقرار است می‌توانید از طریق پاندورا و بدون نیاز به آیفون موسیقی گوش کنید.
این قابلیت به‌تازگی توسط متخصصان تست‌شده و موفقیت‌آمیز بودن آن مورد تائید قرار گرفته است اما از آنجایی‌ که عرضه این به‌روزرسانی به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود، هنوز برخی از کاربران به آن دسترسی ندارند.
 
 
 
به‌ این‌ ترتیب، نرم‌افزار پاندورا به یک نرم‌افزار کاملا مستقل تبدیل شده است.
پیش‌ از این شما می‌توانستید از طریق این نرم‌افزار با اپل واچ خود موسیقی دانلود کنید، اما استریم آنلاین بدون نیاز به یک تلفن همراه هوشمند در کنارتان قابلیت جدیدی است که بسیاری از کاربران را از حمل همزمان ساعت و آیفونشان برای گوش دادن به موسیقی بی‌نیاز می‌کند.
 
پاندورا در این میان و با عرضه این قابلیت گوی سبقت را از رقبای خود ربوده است.
نرم‌افزارهایی مانند اسپاتیفای و دیزر هنوز برای استریم آنلاین موسیقی به اتصال به یک آیفون نیاز دارند و این امر برای آنها یک نکته منفی است.
البته جالب اینجاست که رقبای استریم موسیقی دیگری مثل یوتیوب موزیک و تیدال هیچ‌گونه نرم‌افزاری برای اپل واچ ندارند.
 
کد مطلب: 59894
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام