کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

جهرمی: حملات سایبری هفته گذشته، اثر زیادی روی کارکرد ما نداشت

30 بهمن 1398 ساعت 13:45

ایتنا - وزیر ارتباطات با اشاره به آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی کارکرد ما نداشته است.



وزیر ارتباطات با اشاره به آمادگی این وزارتخانه برای برگزاری انتخابات مجلس، خاطرنشان کرد: حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی کارکرد ما نداشته است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، آذری جهرمی در خصوص پیامک های تبلیغاتی که از سوی برخی کاندیداهای انتخاباتی برای کاربران تلفن همراه ارسال می شود گفت: شکایت هایی در این خصوص از مردم دریافت کرده ایم اما این که اپراتورها منابعی در اختیار نمایندگان قرار داده اند یا خیر را نه می توانم رد کنم نه تکذیب. شکایت از افرادی که به صورت غیرقانونی اطلاعات مردم را بدست آوردند را حتما پیگیری خواهیم کرد، ضمن این که شکایات مردم در این خصوص را از سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات جمع آوری کرده و آن ها را  به مراجع ذیصلاح ارسال می کنیم.

جهرمی همچنین درباره آمادگی زیرساخت های ارتباطاتی کشور برای برگزاری انتخابات تاکید کرد: بخشی از مسوولیت انتخابات بر دوش حوزه ارتباطات است. ارتباطات شعب اخذ رای از طریق شبکه ملی ارتباطات برقرار می‌شود. شبکه ملی اطلاعات به سپر دفاعی دژفا مجهز است و تیم های کارشناسی آمادگی کامل برای انجام وظیفه ای که برعهده شان هست را دارا هستند. حملاتی که طی دو هفته گذشته رخ داده، با قدرت دفاعی دفع شد و اثر زیادی روی کارکرد ما نداشته است.بنابراین جای نگرانی نیست و ما آماده برگزاری انتخابات هستیم.


کد مطلب: 59890

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59890/جهرمی-حملات-سایبری-هفته-گذشته-اثر-زیادی-روی-کارکرد-نداشت

ايتنا
  https://www.itna.ir