۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷

نسخه تاریک واتس اپ در راه آیفون

ایتنا- نسخه تاریک واتس اپ که چندی پیش روی اندروید ارائه شده بود، سرانجام آماده ارائه شدن روی دستگاه‌های شرکت اپل و آیفون است.
نسخه تاریک واتس اپ در راه آیفون
نسخه تاریک واتس اپ که چندی پیش روی اندروید ارائه شده بود، سرانجام آماده ارائه شدن روی دستگاه‌های شرکت اپل و آیفون است.
 
به‌ گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، استقبال بسیار زیاد از نسخه تاریک واتس‌ اپ روی اندروید موجب شد تا سرانجام شاهد اخبار مربوط به عرضه آن روی آیفون نیز باشیم.
 
در حقیقت قرار است تا یک دوره بتا از نسخه تاریک واتس اپ روی آیفون ارائه شود که پس از رفع ایرادهای انجام شده در این مرحله بتا، نسخه نهایی برای همه کاربران آیفون قابل دسترسی خواهد بود.
 
 
در حقیقت واتس اپ یکی از شرکت‌های زیرگروه فیس‌بوک است و به همین دلیل نیز پیش‌بینی می‌شود که این قابلیت به تدریج به سایر محصولات این شرکت نیز انتقال پیدا کند.
 
با این وجود، شرکت واتس اپ در این باره سکوت اختیار کرده است و از اظهار نظر درباره جزئیات این موضوع سر باز می‌زند و به همین دلیل نیز باید منتظر اخبار بیشتر در این زمینه باقی ماند.
 
هنوز زمان تقریبی عرضه این نسخه بتا مشخص نیست و معلوم نیست که دامنه دسترسی کاربران به این نسخه بتا تا چه اندازه خواهد بود و کدام کشورهای جهان می‌توانند در این طرح شرکت داشته باشند.
 
کد مطلب: 59883
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام