۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹

بهینه سازی بزرگ برای نقشه گوگل روی اندروید و iOS

ایتنا- اگر دقت کرده باشید در طول چند روز گذشته، نشان نرم‌افزار نقشه گوگل روی دستگاه‌های شما تغییر کرده است و این تغییر تنها بخشی از بهینه‌سازی‌های ارائه شده توسط گوگل برای این نرم‌افزار هستند.
بهینه سازی بزرگ برای نقشه گوگل روی اندروید و iOS
اگر دقت کرده باشید در طول چند روز گذشته، نشان نرم‌افزار نقشه گوگل روی دستگاه‌های شما تغییر کرده است و این تغییر تنها بخشی از بهینه‌سازی‌های ارائه شده توسط گوگل برای این نرم‌افزار هستند.
 
به‌ گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، چندین قابلیت جدید برای نقشه گوگل روی اندروید و iOS عرضه شده است که قرار است تا کاربری این نرم‌افزار را بهینه‌سازی کنند.
 
این تغییرات در بدیهی‌ترین سطح با تغییر لوگو همراه هستند، ولی قابلیت‌های پیشرفته‌تر برای این محصول نیز در اختیار کاربران قرار گرفته است.
 گوگل مپس
 
اگر به پایین نقشه گوگل نگاهی بیندازید، دو گزینه جدید به نام Saved و Contributes قابل مشاهده هستند که هر یک بخش جدیدی از قابیلت‌ها را به کاربران ارائه خواهد کرد.
 
در زبانه Saved، گزینه‌هایی که پیش از این به عنوان موقعیت مکانی روی دستگاه شما ذخیره شده باشند را خواهید یافت، ولی گزینه دوم به شما اجازه می‌دهد مواردی که از آن استفاده کرده و عکس آپلود کرده‌اید نیز برای شما قابل دسترسی باشد.
 
به این ترتیب، منوی نه چندان جذاب بالای صفحه که گزینه‌هایی مانند شکل همبرگر و قهوه را در خود جای داده بود دیگر در این نسخه حضور نخواهد داشت و چندین و چند قابلیت رو به پیشرفت و بهتر برای این برنامه عرضه شده‌اند.
 
کد مطلب: 59882
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام