۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹

کاهش تولید و کمبود کنسول بازی نینتندو به خاطر شیوع کرونا

ایتنا- ویروس کرونا بار دیگر اثری منفی بر روی دنیای فناوری گذاشته است و این بار مشخص شده است که تولید کنسول بازی نینتندو سوییچ به واسطه این ویروس با مشکل روبرو شده است.
کاهش تولید و کمبود کنسول بازی نینتندو به خاطر شیوع کرونا
ویروس کرونا بار دیگر اثری منفی بر روی دنیای فناوری گذاشته است و این بار مشخص شده است که تولید کنسول بازی نینتندو سوییچ به واسطه این ویروس با مشکل روبرو شده است.
 
به‌ گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی Engadget، نینتندو سوییچ که یکی از محبوب‌ترین کنسول‌های بازی جهان است به واسطه گسترش ویروس کرونا با مشکل روبرو شده است.
 
در حقیقت تولید این کنسول با مشکلاتی بزرگ روبرو شده است و تولید کنندگان برخی از قطعات کلیدی این کنسول در شرق آسیا قادر به ادامه ارائه خدمات به نینتندو نیستند.
 
 
 
این موضوع در حقیقت موقتی است، ولی کمبود این قطعات موجب شده است که تعداد کنسول‌های تولید شده نیز به شدت کاهش پیدا کند و همین تفاوت در عرضه و تقاضا موجب ایجاد مشکلاتی در کار نینتندو شده است.
 
کمپانی ژاپنی نینتندو در بیانیه‌ای رسمی در این باره گفت: «ما تائید می‌کنیم که تولید کردن محصولات نینتندو برای بازار ژاپن با تاخیر روبرو خواهد بود و این تاخیر به واسطه همه‌گیر شدن و شیوع ویروس کرونا در پایان سال 2019 بوده است. نینتندو چنین مشکل بزرگی را در اهداف کلان خود پیش بینی نکرده بود و زنجیره تامین جهانی ما با مشکل روبرو شده ولی فروش مصحولات در آمریکای شمالی و اروپا، از جمله پیش‌فروش‌های ما با مشکلی روبرو نشده‌ است.»
 
نینتندو می‌داند که در آسیب ایجاد شده در این زمینه تنها نیست و غول‌های دیگری مانند فاکسکان، کوانتا و ... نیز با افت چشمگیر عملکرد روبرو شده‌اند.
 
کد مطلب: 59881
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام