کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توسط فیس‌بوک عرضه شد

Hobbi رقیب بی‌سروصدای پینترست!

سايت خبری ايتنا , 28 بهمن 1398 ساعت 10:11

ایتنا - فیس‌بوک اپلیکیشن جدیدی به نام هابی با قابلیت‌هایی شبیه به پینترست معرفی کرده است.


 
 فیس‌بوک اپلیکیشن جدیدی به نام هابی (Hobbi) را تحت عنوان  تیم توسعه دهنده NPE که اولین بار در تابستان 2019 معرفی کرد، عرضه کرده است. عملکرد نرم‌افزار Hobbi شبیه به پینترست است و به کاربران این امکان را می‌دهد تا عکس‌هایی از علایق خود مثل آشپزی، ورزش، فعالیت‌های هنری یا لایف استایل، صنایع دستی و سایر فعالیت‌های خود را ثبت و نگهداری کنند.
 
به گزارش اینتا از SlashGear، این چهارمین برنامه است که توسط تیم جدید فیس‌بوک NPE منتشر شده است و  به اپلیکیشن meme  که قبلاً راه اندازی شده بود، می‌پیوندد.
 
اپلیکیشن هابی برای اولین بار توسط The Information شناخته شد که در ابتدا در لیست اپ‌استور کشورهای اوکراین، کلمبیا، اسپانیا و بلژیک مشاهده شد. از آن زمان Hobbi  در میان برخی از کاربران در ایالات متحده نیز مطرح شد، اما در حال حاضر، آماری از میزان دسترسی به آن مشخص نیست. البته  به نظر می‌رسد که فعلا هابی فقط برای کاربران iOS  قابل استقاده است.
 
Hobbi رقیب بی‌سروصدای پینترست

این اپلیکیشن هنوز قابلیت‌های اشتراک‌گذاری شبیه به شبکه‌های اجتماعی مشهور را ندارد؛ اما کاربران می‌توانند پس از پایان پروژه‌های خود، ویدیویی از آن تهیه کنند و ازطریق سایر ابزارها و شبکه‌های اجتماعی به ‌اشتراک بگذارند.
با این وجود، به نظر نمی‌رسد که هابی همان مولفه‌های اجتماعی قوی در پینترست را در برداشته باشد تا به کاربران این امکان را دهد که تابلوهای اعلان (بورد) مجازی را ایجاد کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند.
 
اگرچه این اپلیکیشن نوظهور، به عنوان رقیب پینترست شناخته می‌شود اما به‌نظر نمی‌رسد هابی همان مولفه‌های اجتماعی قوی در پینترست را در برداشته باشد تا به کاربران این امکان را دهد که تابلوهای اعلان مجازی را ایجاد کرده و آن‌ها را با دیگران به اشتراک بگذارند. اپلیکیشن هابی، کمی شخصی‌تر از پینترست عمل می‌کند و با وجود ارائه  امکاناتی شبیه به برنامه محبوب پینترست، مثل ساخت بورد و ذخیره تصاویر و دسته‌بندی آنها، قابلیت رقابت با این اپلیکیشن را داشته باشد یا خیر.
درواقع باید دید که فیس‌بوک قصد توسعه Hobbi  و ارائه امکانات بیشتر را دارد یا ترجیح می‌دهد که هابی، رقیبی کوچک برای پینترست باقی بماند.
 


کد مطلب: 59847

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59847/hobbi-رقیب-بی-سروصدای-پینترست

ايتنا
  https://www.itna.ir