۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۴

ادعای جدید آمریکا علیه هواوی

ایتنا - گزارش جدید نشان می‌دهد که هواوی مخفیانه فرایندهایی را برای دسترسی به شبکه‌های اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا و سراسر جهان تعریف کرده است.
ادعای جدید آمریکا علیه هواوی

در حالی که آمریکا در تلاش است متحدان خود را از همکاری با هواوی بازدارد، به تازگی مدعی شده این شرکت چینی هنوز به زیرساخت‌های فنی اپراتورهای فعال در جهان دسترسی دارد.

به گزارش ایتنا از فارس، نشریه وال استریت ژورنال گزارشی در این زمینه تهیه کرده که نشان می‌دهد هواوی مخفیانه فرایندهایی را برای دسترسی به شبکه‌های اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا و سراسر جهان تعریف کرده است.

ظاهرا این کار از طریق روش‌های دسترسی صورت می‌گیرد که اپراتورهای مخابراتی آنها را برای نیروهای امنیتی و قضایی تعریف کرده‌اند. هواوی با اطلاع از این روش‌های مخفی دسترسی از آنها برای جمع آوری اطلاعات مدنظر خود بهره می‌گیرد.

هنوز مشخص نیست آمریکا چه زمانی از این موضوع مطلع شده، اما از اواخر سال 2019 اطلاع رسانی در این زمینه را آغاز کرده است. هواوی پیش از این هرگونه فعالیت غیرقانونی برای جمع آوری اطلاعات از اپراتورهای تلفن همراه را رد کرده است. هواوی این ادعاهای جدید را نیز به طور جدی تکذیب کرده است.
کد مطلب: 59818
برچسب ها: هواوی آمریکا
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
امریکا از رشد چین خیلی ترسیده و میخواد به هر طریقی اینو متوقف کنه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام