کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با بلک‌بری‌ها خداحافظی کنید!

15 بهمن 1398 ساعت 12:49

ایتنا - گوشی‌های بلک‌بری روزگاری جزء محبوب‌ترین تلفن‌های همراه جهان بودند، اما تی.سی.ال اعلام کرده تولید این گوشی‌ها را از ماه آگوست آینده متوقف می‌کند.



گوشی‌های بلک‌بری روزگاری جزء محبوب‌ترین تلفن‌های همراه جهان بودند، اما تی.سی.ال اعلام کرده تولید این گوشی‌ها را از ماه آگوست آینده متوقف می‌کند.

به گزارش ایتنا از فارس، با از راه رسیدن گوشی‌های لمسی با نمایشگرهای بزرگ، گوشی‌های بلاک بری با صفحه کلیدهای ریزشان کم‌کم محبوبیت خود را از دست دادند. تی.سی.ال یکی از آخرین شرکت‌هایی است که کماکان به تولید این گوشی‌ها ادامه می‌داد. اما این شرکت هم می‌خواهد تولید بلک‌بری را متوقف کند.

تولید بلک‌بری‌ها با همکاری شرکت کانادایی بلاک بری صورت می‌گرفت و دو طرف برای نخستین بار بلک‌بری‌های سازگار با سیستم عامل اندروید را عرضه کردند، از جمله این گوشی‌ها می‌توان به KEYone  و KEY2 اشاره کرد.

این همکاری به مدت چهار سال ادامه یافت و دو طرف در نهایت اعلام کردند این همکاری را در آگوست سال 2020 خاتمه می‌دهند. البته تی.سی.ال وعده داده که به پشتیبانی از تولیدات خود تا 31 آگوست سال 2022 ادامه می‌دهد. تی.سی.ال قصد دارد از این پس به طور مستقل به تولید گوشی‌های هوشمند بپردازد.


کد مطلب: 59770

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/59770/بلک-بری-ها-خداحافظی-کنید

ايتنا
  https://www.itna.ir