۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۳۷

افزایش امنیت خریدهای اینترنتی با رمزدوم یک‌بار‌مصرف

ایتنا - در ماه گذشته با توجه به افزایش تمایل کاربران این جزیره به استفاده از رمز دوم یکبار مصرف تعداد پرونده‌هایی که در خصوص جرم فیشینگ در این پلیس تشکیل شده، کاهش قابل توجهی نسبت به ماه های گذشته داشته است.
افزایش امنیت خریدهای اینترنتی با رمزدوم یک‌بار‌مصرف

رئیس پلیس فتا کیش در خصوص استفاده از رمز دوم یکبار مصرف اظهار داشت: این نوع رمز که برای مدت کوتاهی قابل استفاده و تنها برای یک خرید می‌توان از آن استفاده کرد، امنیت خوبی را برای خریدهای اینترنتی بوجود آورده است.

به گزارش ایتنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ " محمدرضا رضایی " رئیس پلیس فتا کیش در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: با توجه به افزایش جرایم سایبری در کشور به ویژه جرم فیشینگ که بیش از نیمی از پرونده‌های پلیس فتا این جزیره را به خود اختصاص داده است راهکاری مناسب به نام رمز دوم یکبار مصرف وجود دارد که این رمز امنیت را در خریدهای اینترنتی به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

سرهنگ رضایی گفت: در ماه گذشته با توجه به افزایش تمایل کاربران این جزیره به استفاده از رمز دوم یکبار مصرف تعداد پرونده‌هایی که در خصوص جرم فیشینگ در این پلیس تشکیل شده، کاهش قابل توجهی نسبت به ماه‌های گذشته داشته است.

رئیس پلیس فتا کیش با اشاره به اینکه مهم‌ترین رکن در خریدهای اینترنتی داشتن امنیت است، افزود: به همشهریان گرامی که تاکنون اقدام به راه‌اندازی رمز دوم پویا برای حساب‌های خود ننموده‌اند توصیه می‌کنم در اسرع وقت برای جلوگیری از گرفتار شدن در دام سارقان و کلاهبرداران سایبری جهت فعال نمودن رمز دوم یکبار مصرف خود اقدام کنند . 
کد مطلب: 59758
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام