۰
plusresetminus
يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۲

احتمال پشتیبانی اکس باکس سری اکس از نمایشگرهای اولترا واید

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد تا مایکروسافت را برای ارائه قابلیت پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های التراواید در اکس باکس سری اکس متقاعد کند.
احتمال پشتیبانی اکس باکس سری اکس از نمایشگرهای اولترا واید
گزارش‌ها حاکی از آن هستند که سامسونگ قصد دارد تا مایکروسافت را برای ارائه قابلیت پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های التراواید در اکس باکس سری اکس متقاعد کند.

 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar،یکی از هیجان‌انگیزترین مسائل در رابطه با گیمینگ کامپیوتر شخصی در 2020 انتخاب گسترده‌ای از روش انجام بازی برای گیمرهای علاقه‌مند به این روش است، و به نظر می‌رسد که سامسونگ سعی دارد تا مایکروسافت را متقاعد کند که حداقل یکی از این جنبه‌ها را به اکس باکس سری اکس اضافه کند.
 
 
سامسونگ به‌تازگی در طی گفت‌وگو با خبرنگاران PCGamesN اعلام کرده است که با مایکروسافت صحبت می‌کند و سعی می‌کند که این کمپانی را برای پشتیبانی اکس باکس سری اکس از دستگاه‌های التراواید متقاعد کند.
 
با این وجود باید گفت که مسلما نسخه‌های فعلی کنسول‌ها از این قابلیت محروم هستند به دنیایی از تصاویر فانتزی وجود دارد که این کنسول‌ها از پی ارائه آن بر‌نمی‌آیند.
 
البته احتمال قابلیت پشتیبانی از صفحه‌نمایش‌های التراواید برای اکس باکس سری اکس در این مرحله بسیار کم است، اما در صورت صحت داشتن این خبر برای کسانی که از این مانیتورها استفاده می‌کنند بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود.
درنهایت اطلاعات ما در رابطه باقابلیت‌های این کنسول در این مرحله بسیار محدود است و تا زمان رونمایی از آن باید منتظر بمانیم.
 
کد مطلب: 59756
برچسب ها: نمایشگر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام